Mora vyzve finalisty extraligy. Za góly bude pivo pro fanoušky.

26.7.2011 Akce

Dva nejlepší týmy České republiky budou moci vidět olomoučtí hokejoví fanoušci. Ve čtvrtek 28. července se Mora utká s mistrovským Třincem. V úterý 2. srpna pak dorazí na Hanou finalista z Vítkovic.

Hokejový svátek bude mít příchuť správně hořkého piva. Za každý gól totiž získají fanoušci Radegasty, a to podle toho, jaké číslo bude mít na dresu jeho střelec. „Už jsem v kabině zaslechl, že by útočníci mohli nastoupit s čísly osmdesát a výše. Ale to by nás nepoznali fanoušci, takže jsme to zavrhli,“ řekl s úsměvem Jakub Bartoň, který finálovou sérii Třince s Vítkovicemi zažil na vlastní kůži v dresu ostravského celku.

Počet piv vystřílených v obou zápasech se bude sčítat a fanoušci je pak budou moci vypít společně s hráči. Na pivo před začátkem sezóny určitě dorazí Jakub Bartoň a s sebou vezme i další spoluhráče. „Bude fajn probrat s fanoušky u piva blížící se sezónu. Díky Radegastu se vídáme několikrát v sezóně a vždycky je to velmi příjemné,“ pozval příznivce Mory olomoucký útočník.

Radegast zůstává v sezóně 2011/2012 partnerem olomouckého klubu a pro fanoušky opět plánuje řadu akcí. „Při prvním zápase s Třincem si budou moci fanoušci poprvé koupit permanentky na sezónu. Prvních sto zájemců obdrží zdarma pivo Radegast. Během sezóny pak plánujeme setkání s hráči, na vybrané zápasy dorazí náš hokejový promo tým a chystáme i další překvapení,“ přiblížil plány na sezónu manažer značky Radegast Marek Málek.

Poznámky pro editory:

  • V Pivovaru Radegast, který je jedním z nejmodernějších pivovarů v ČR, se vaří pivo od roku 1970.
  • Od roku 1999 je pivovar Radegast součástí největší pivovarské skupiny v České republice společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s.
  • Ročně produkuje přes 2 mil hl. piva při cca 250 zaměstnancích.
  • Pivovar vyrábí pivo typu „klasický český ležák“ a je rovněž výrobcem kvalitního sladu ve vlastní pivovarské sladovně.
  • V roce 2008 uvařil pivovar desetimiliardé pivo.
  • S celkovým prodejem téměř 10 milionů hektolitrů v kalendářním roce 2010 (včetně licenční výroby v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem společnosti SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
  • SABMiller plc je jedna z největších světových pivovarnických společností, s pivovarnickými aktivitami či distribucí ve více než 60 zemích světa napříč šesti kontinenty. Skupina značek SABMiller zahrnuje významné mezinárodní značky jako Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro a Pilsner Urquell, a téměř 200 úspěšných regionálních a národních značek.

Kontakt:
Jiří Mareček
tiskový mluvčí
Tel.: 724 617 219

Olomouc