Gambrinus 11° Excelent slaví třetí narozeniny a každému novopečenému tatínkovi věnuje 100 piv

9.11.2011 Gambrinus

Gambrinus 11° Excelent si vybudoval silnou pozici ve velmi oblíbeném segmentu. „Jedenáctky“ si Češi v posledních letech doslova zamilovali. Za uplynulé tři roky vzrostl jejich tržní podíl z přibližně 11 % na dnešních 20 %, tedy téměř dvojnásobně. „Jedenáctistupňová piva zaznamenávají zvýšenou oblibu napříč zákaznickými skupinami. Gambrinus 11° Excelent si rychle získal přízeň spotřebitelů především díky dokonalému propojení chuti a osvěžení, které je dané unikátním postupem trojitého chmelení,“ říká Petr Kouble, brand manažer značky Gambrinus 11°.

Při příležitosti oslavy svých třetích narozenin Gambrinus 11° Excelent potěší všechny muže, kterým se 11. 11. 2011 narodí potomek. „Každému novopečenému tatínkovi na oslavy této šťastné události s přáteli věnujeme 100 piv Gambrinus 11° Excelent,“ dodává Petr Kouble.

Magické spojení jedniček v datu se přenáší i přímo do českých rodin. V posledních třech letech na 11. 11. roste počet novopečených tatínků. V roce 2008 jich narození potomka slavilo 335, v roce 2009 pak 351 a vloni se otci na zmíněný den stalo dokonce již 369 mužů.

Kontakt pro více informací:

Vladimír Jurina, PR manažer značky Gambrinus, mob.: 724 617 886

Praha