Gambrinus rozšiřuje nabídku balení a přichází s PET lahví

7.2.2012 Gambrinus

Trh s recyklovatelnými PET lahvemi je nejrychleji rostoucím segmentem ze všech pivních balení. „Zcela jasně vnímáme zvýšený zájem pivařů o doplnění variant balení značky Gambrinus právě o PET lahev. To je balení, o které si pivaři vyloženi řekli,“ vysvětluje brand manager Gambrinusu Jan Doležel. A oblibu PET lahví potvrzuje také výzkum společnosti TNS AISA*. Výsledky průzkumu ukazují, že v uplynulém roce z totoho balení pilo pivo 54 % pivařů.  28 % dotazovaných pije pivo z PET lahve alespoň jednou za měsíc. A již bezmála 11 % respondentů minimálně jednou týdně.

Z výzkumu společnosti G82, s.r.o.** vyplývá, že obliba recyklovatelného plastového balení roste pro jeho praktičnost. Mezi příležitosti konzumace uváděli lidé nejčastěji grilování, sledování televize, posezení s přáteli, ale také rodinný oběd. „Z odpovědí lidí jasně vyplývá, že lehká a znovu uzavíratelná lahev většího objemu poskytuje komfort při pití piva hlavně skupinkám přátel při posezeních u zahradního grilu, či při návštěvách. Dalšími vlastnostmi, které lidé na lahvi oceňují, jsou snadná manipulace či nerozbitnost,“ dodává brand manager značky Gambrinus Jan Doležel.

Ztvárnění nové lahve pro Gambrinus Světlý speciálně navrhl designér Jan Čapek, který vytvořil i nový vzhled půllitrů Gambrinus pro hospody a restaurace. Gambrinus Světlý v novém balení bude ke spotřebitelům distribuován přímo z plzeňského pivovaru, kde byla vloni investicí 150 milionů korun uvedena do provozu nová stáčecí linka na tento obal.

Nová lahev s Gambrinusem Světlým bude k dostání od 13. února v obchodech po celé České republice.

*Výzkum společnosti TNS AISA probíhal od října do prosince 2011
**Výzkum společnosti G82, s.r.o. probíhal v únoru 2011


Poznámky pro editory:

  • S celkovým prodejem téměř 9,9 milionu hektolitrů v  kalendářním roce 2010 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
  • SABMiller plc je jedna z největších světových pivovarnických společností, s pivovarnickými aktivitami či distribucí ve více než 60 zemích světa napříč šesti kontinenty. Mezinárodní portfolio značek SABMiller zahrnuje slavné tradiční značky, jako Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro a mnoho dalších úspěšných regionálních značek

 

Kontakt:
Jiří Mareček
tiskový mluvčí
tel.: 724 617 219
e-mai:

Plzeň