Prazdroj získal Čínský certifikát za kvalitní služby turistům

15.2.2012 Společnost

 

Mezinárodně uznávaný „čínský“ certifikát vlastní v současné době pouze několik desítek míst v turisticky oblíbených oblastech Evropy, USA a Asie. Plzeňský Prazdroj se tak zařadil po bok významných turistických atrakcí v Paříži, Londýně, Miláně, Abú Dhabí, Singapuru, Kuala Lumpur či Aucklandu. Nositeli čínského certifikátu jsou především známé turistické cíle, klíčová místa cestovního ruchu, ale i luxusní butiky s exkluzivním zbožím nebo tour operátoři v různých zemích zaměřující se na klientelu z Číny.

Seznam míst zahrnutých do programu vznikl poprvé v srpnu 2010 a nyní čítá 89 subjektů v cestovním ruchu ze 13 zemí. Českou republiku zde zastupuje celkem osm významných míst, z nichž 7 se nachází v centru Prahy a jedná se o obchody s luxusním zbožím. Plzeňský Prazdroj je tak prvním turistickým cílem a zatím jediným místem mimo metropoli.

O certifikovaných místech se různou formou dozvídají čínští turisté a cestovní kanceláře. Mezi náročná kritéria pro získání certifikace patří především unikátnost nabízeného produktu, dobrá dopravní dostupnost, vysoký standard kvality poskytovaných služeb a dokonalá infrastruktura. Z dalších nezbytných podmínek je zajištění bezpečnosti a jazyková vybavenost tras i personálu.

„Připravenost byla naší nespornou konkurenční výhodou. Kromě nezbytné angličtiny jsme díky narůstajícímu počtu čínsky hovořících turistů rozšířili základní tištěné informace a materiály v čínštině a na trase Pilsner Urquell jsme přidali čínskou mutaci filmu Příběh Plzeňského Prazdroje. Již v minulosti jsme navíc dokázali pro vybrané příležitosti zajistit i samotný výklad v čínském jazyce,“ uvedl Tomáš Raboch z Plzeňského Prazdroje.

Turistické cíle Plzeňského Prazdroje, pivovary Prazdroj a Gambrinus, Plzeňské historické podzemí a Pivovarské muzeum navštívilo v uplynulém roce více než čtvrt milionu turistů. Na rekordním počtu návštěvníků se významně podíleli právě obyvatelé asijských zemí. Z Číny přijelo do Plzně za pivovarskou tradicí téměř devatenáct tisíc lidí a meziročně zaznamenal zájem turistů z Číny 60% nárůst.

Udělení certifikace trvá několik měsíců a součástí podmínek je doporučení od uznávané instituce v cestovním ruchu v dané lokalitě, kterou Plzeňský Prazdroj získal od agentury CzechTourism, s níž dlouhodobě spolupracuje. Potvrzení vysoké kvality služeb je nyní formou plaket viditelné na vstupních místech do pivovaru a informace se příznivci Prazdroje dočtou také na webu.

* China Outbound Tourism Quality Service Certification


Poznámky pro editory:

  • S celkovým prodejem více než 9,9 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2011 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
  • SABMiller plc je jedna z největších světových pivovarnických společností, s pivovarnickými aktivitami či distribucí ve více než 60 zemích světa napříč šesti kontinenty. Skupina značek SABMiller zahrnuje významné značky jako Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft, Grolsch,
    Peroni Nastro Azzurro a mnoho dalších úspěšných regionálních značek.

 

Kontakt:
Jiří Mareček
tiskový mluvčí
Tel.: 724 617 219

Plzeň