Pivovar Gambrinus přivítal jubilejního desetitisícího účastníka programu ŠtamGast

7.12.2012 Gambrinus

Desetitisící účastník programu ŠtamGast přijel do pivovaru Gambrinus společně s dalšími pěti štamgasty a zástupci své restaurace, aby pronikli do všech tajů tradičního českého piva a jeho výroby. „Do pivovaru jsem se těšil, jelikož jsem zde byl již před více než čtyřiceti lety. Zajímalo mě, co je zde nového. Navíc na české pivo a zdejší desítku nedám dopustit,“ řekl Miroslav Larva. Jak se ukázalo, pan Larva totiž není pouze milovníkem piva, ale profesionálem z oboru, jelikož provozuje hotel U Larvů na samé hranici nejen Plzeňského kraje, ale i celé republiky.

Pro devětapadesátiletého Miroslava Larvu je jeho práce zároveň koníčkem. Hotel s restaurací vybudoval od samých základů a provozuje je již devatenáct let. „Tradiční česká pivní kultura je o štamgastech, atmosféře a pochopitelně o dobrém pivu. To si u nás pochvalují,“ dodal.

Právě pro nejvěrnější hostinské a jejich štamgasty z celé republiky funguje již více než tři roky speciální program Gambrinus ŠtamGast. V rámci něho jsou milovníci piva zváni do pivovaru, kde je sládci seznamují s procesem výroby piva Gambrinus, představují jim pivovar a mají i možnost ochutnat pivo přímo z tanků. Zároveň si mohou vyzkoušet načepovat vlastní pivo, či vyzpovídat sládky.

„ŠtamGasti našich hospůdek jsou ti nejvěrnější fanoušci naší značky, proto se s nimi vždy rádi setkáváme a zajímáme se o jejich názory. Zábavné odpoledne přímo v pivovaru je pro ně tou nejlepší příležitostí, jak poznat celý proces vaření piva Gambrinus od výběru českých surovin přes původní varní postupy až po správné čepování. Všichni účastníci tak mohou doslova na vlastní kůži poznat, co stojí za skvělou chutí našeho piva,“ hodnotí program ŠtamGast Vojtěch Homolka, obchodní sládek pivovaru Gambrinus.

Více informací o značce Gambrinus najdete na www.gambrinus.cz


Kontakt:

Vladimír Jurina                                                         
Brand PR manažer                                                  
t.: 724 617 886                                                      
e.:

Jiří Mareček
tiskový mluvčí
t.: 724 617 219
e.:


Poznámky pro editory:

  • Široké portfolio značky Gambrinus se skládá z produktů Gambrinus Originál 10°, Gambrinus 11° Excelent, světlého ležáku Gambrinus Premium a Gambrinusu Dry s nižším obsahem cukru a  Gambrinus Góóól určeného pro sportoviště a stadiony.
  • Od roku 2012 je nabídka značky Gambrinus rozšířena o  produkty Gambrinus řízný citron a Gambrinus limetka & bezinka. Jedná se o míchané nápoje z piva a přírodní ovocné šťávy. Charakteristické pro ně jsou nižší obsah alkoholu a osvěžující chuť.
  • Díky dodržování originálních varních postupů charakteristických pro české pivo, a také díky použití tradičních českých pivovarských surovin může Gambrinus používat označení České pivo jako garanci kvality.
  • Historie značky Gambrinus sahá do roku 1869. Gambrinus je pivo, které zvítězilo v myslích a  srdcích českých spotřebitelů díky vysoké kvalitě a dodržování originálních varních postupů.
  • Gambrinus je součástí portfolia Plzeňského Prazdroje, a. s., který je členem SABMiller plc. S celkovým prodejem více než 9,9 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2011 (včetně licenčních výrob v  zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • SABMiller plc. je jedna z největších světových pivovarnických společností, s pivovarnickými aktivitami či distribucí ve více než 60 zemích světa napříč šesti kontinenty. Skupina značek SABMiller zahrnuje významné značky jako Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro a mnoho dalších úspěšných regionálních značek.

Plzeň