Nejen české pivo, ale i český design sklízí úspěch ve světě

28.11.2013 Společnost

V soutěži Obal roku⃰ získal Plzeňský Prazdroj spolu s Vetropack Moravia Glass ocenění za nejlepší obalový design GOLD DESIGN TOUCH 2013. Cenu udělila odborná porota unikátní litrové lahvi s porcelánovým uzávěrem, která vznikla pro limitovanou edici u příležitosti 170. narozenin originálního plzeňského ležáku Pilsner Urquell. Autorem návrhu je renomovaný designér Lars Kemper, který se inspiroval podobou historické lahve Pilsner Urquell.

„Při zadání zpracování návrhu jsme kladli důraz na historický design balení piva Pilsner Urquell, které však i dnes neodmyslitelně patří k tradici českých Vánoc. Zároveň jsme chtěli vytvořit naprosto originální a dokonalý obal, který bude stejně unikátní, jako jeho obsah, pivo Pilsner Urquell.“ uvedl Grant McKenzie, marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje a dodal: „Stejně jako v loňském roce, kdy jsme naši vánoční láhev představili poprvé, i letos je v nabídce jen omezené množství těchto designových ručně balených kousků. V loňském roce zmizely z prodejen během jednoho týdne, protože se staly skvělým vánočním dárkem i sběratelským kouskem.“

Současným trendem v obalovém designu je individualita a kreativní uchopení celého obalového řešení, které produkt odliší od konkurence. Proto i značka Pilsner Urquell přichází se zajímavými obalovými inovacemi, které mohou oslovit zákazníky i jako sběratelské kousky. Kromě české poroty oslovila lahev Pilsner Urquell odborníky i na mezinárodním poli, když získala před několika týdny ocenění v mezinárodní soutěži WorldStar Packaging Awards 2014. Slavnostní předání ocenění WorldStar 2014 proběhne na veletrhu Interpack v Düsseldorfu v květnu příštího roku.

Pro letošní vánoční trh připravila značka Pilsner Urquell hned tři unikátní dárková balení – multipack s replikou pivního poháru z roku 1935, vánoční litrovou lahev a dřevěnou bedýnku s osmi lahvemi se speciálním krčkem a retro etiketou.  Tato bedýnka si minulý týdne odnesla ocenění v soutěži Popai, kde vyhrála kategorii „Reklamní dárky v místě prodeje“ a v celkovém hodnocení soutěže se umístila na 3. místě.

⃰Národní soutěž Obal roku každoročně pořádá Česká obalová asociace SYBA, která sdružuje subjekty z řad výrobců a dodavatelů obalové techniky i baleného zboží. V rámci svých aktivit na mezinárodním poli je také členem World Packaging Organisation (WPO). Soutěž Obal roku je určená pro firmy, které se podílejí na zajímavém obalovém řešení.


Více informací
o originálních baleních Pilsner Urquell naleznete na webu www.pilsner-urquell.cz.


Bližší informace:

Kateřina Krásová, Plzeňský Prazdroj, tel.: 724 617 219


Plzeňský Prazdroj na sociálních sítích:

Twitter twitter.com/Prazdroj1

LinkedIN www.linkedin.com/company/plzensky-prazdroj

Youtube www.youtube.com/user/PlzenskyPrazdroj1


Poznámky pro editory:

  • S celkovým prodejem téměř 9,9 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2012 (včetně zahraničních prodejů) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem společnosti SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
  • SABMiller plc je jednou z předních světových pivovarnických společností, se 70 tisíci zaměstnanci v 75 zemích celého světa. Nabízí více než 200 pivních značek včetně celosvětově známých jako jsou Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Miller Genuin Draft a Grolsch, stejně jako přední lokální značky Aguila (Kolumbie), Castle (Jižní Afrika), Miller Lite (USA), Snow (Čína), Victoria Bitter (Austrálie) nebo Tyskie (Polsko).

Plzeň