Trh jedenáctkových piv v ČR stále roste

25.1.2006 Ostatní

Velkopopovický Kozel 11° Medium je po 2 měsících na trhu druhou nejprodávanější lahvovou jedenáctkou


Tzv. jedenáctková piva jsou v současné době jedním z nejrychleji rostoucích segmentů českého pivního trhu. V polovině září letošního roku na tento trh vstoupil s lahvovou variantou Velkopopovický Kozel 11° Medium a již v říjnu i listopadu se stal druhou nejprodávanější lahvovou jedenáctkou. Dle výzkumu AC Nielsen v listopadu loňského roku přesáhl objemový tržní podíl 15 % segmentu jedenáctkových piv. Nejnovější varianta oblíbené značky Velkopopovický Kozel – 11° Medium – je nyní navíc snadno dostupná spotřebitelům i v čepované podobě v celé České republice.


„Uvedení nové varianty na část trhu sudového piva bylo úspěšné. Do  prodeje v lahvích se uváděla již celostátně. Po vyhodnocení obou těchto kroků jsme se rozhodli vyjít vstříc poptávce spotřebitelů a rozšířit distribuci čepované 11° Medium tak, aby byla co nejsnáze dosažitelná po celé České republice. Vždyť necelé dva měsíce po uvedení lahvové 11° Medium se stala dle výzkumu AC Nielsen druhou nejprodávanější jedenáctkou v České republice a její podíl na trhu stále roste. Od letošního ledna jsme zapojili do distribuce veškerá obchodní centra Plzeňského Prazdroje v Čechách a na Moravě, a dosáhli jsme tak kompletního pokrytí,“ řekl Martin Kuděla, manažer značky Velkopopovický Kozel.


Velkopopovický Kozel 11° Medium, světlý ležák s obsahem alkoholu 4,6 %, je čtvrtou variantou v portfoliu značky Velkopopovický Kozel, doplňující ostatní varianty Světlý, Premium a Černý.


V současnosti probíhá komunikační kampaň představující tuto nejnovější variantu. Od ledna do března se v ČT a na Nově objeví desetivteřinový spot „Už tě trknul nový Kozel?“ přidaný ke spotu Trávníkáři. Ve stejné době je navíc v prodeji limitované množství speciálního balení multipacku, který obsahuje 8 lahví Velkopopovického Kozla Světlého a 2 lahve 11° Medium. V řadě měst bude také v průběhu ledna a února možné ochutnat 11° Medium přímo v hypermarketech.


Bližší informace:


Alexej Bechtin, tiskový mluvčí Plzeňského Prazdroje, tel.: 257 287 209, 724 617 219
Radim Kovács, AMI Communications, tel.: 234 124 112, 724 012 617


X X X



  • Plzeňský Prazdroj, a. s. je lídrem českého trhu a s vývozem do 50 zemí celého světa je zároveň největším exportérem českého piva. Plzeňský Prazdroj patří do mezinárodní pivovarnické společnosti SABMiller plc, jedné z největších na světě, přítomné ve 40 zemích čtyř kontinentů.

  • Velkopopovický Kozel je značkou, která má své nezastupitelné místo v  portfoliu Plzeňského Prazdroje. Patří ke značkám s nejdynamičtějším růstem jak na českém, tak i na zahraničních trzích. Velkopopovický Kozel Černý je zároveň lídrem trhu s tmavými pivy v České republice. Pivovar Velké Popovice v loňském roce oslavil 131 let od svého založení v roce 1874.

  • Aktuální informace o aktivitách a projektech podporovaných značkou Velkopopovický Kozel najdete na internetových stránkách www.kozel.cz.

 

Velké Popovice