Odstartoval nový TV spot značky Radegast

12.7.2006 Ostatní

Scénář vznikl z příběhů zaslaných do soutěže „Tak chutná život“!


Po roce od uvedení první ze série televizních reklam na Radegast s tématem „Život je hořký. Bohudík.“ přichází nejoblíbenější značka piva na Moravě s novým TV spotem. Podkladem pro scénář spotu se stal jeden z mnoha příběhů, které veřejnost posílala do soutěže značky Radegast „Tak chutná život“. Soutěž vzbudila nečekaný ohlas a značka Radegast vybírala vítěze z více než čtrnácti set hořko-sladkých příběhů. Třicetivteřinový spot bude vysílán celostátně na TV Prima a regionálně na TV NOVA ve třech vlnách.


„Cílem kampaně je podpořit pozitivní vývoj značky Radegast a dále rozvíjet komunikační koncept „Život je hořký. Bohudík“. Koncept je postaven na souvislosti mezi drobnými každodenními „hořkostmi života“ a typickou hořkostí piva Radegast. Tato hořkost, ale i další atributy značky Radegast symbolizují duševní sílu Moraváků schopných se povznést nad každodenní útrapy života a zdůraznit hrdost na původ z moravského prostředí,“ přibližuje pojetí spotu marketingový manažer značky Radegast Milan Gába.


První vlna spotů je spuštěna od pondělí 10. července a potrvá do konce měsíce. Další pak v průběhu podzimu.


Obsah spotu: Hrdinové příběhu jsou na turistickém výšlapu. Cesta probíhá v pohodě, ale náhle se kromě soumraku blíží bouřka a spustí se pořádný liják. Už téměř ve tmě a pořádné bouřce se hrdinové blíží ke svému cíli – chalupě na kopci. S úlevou dorazí až ke dveřím, stisknou kliku a všimnou si papíru na dveřích, na kterém čtou „Klíč je pod trpaslíkem…“ Vychází do deště a v opakovaném záblesku blesku vidí desítky zahradních trpaslíků…



Režie se ujal Tomáš Bařina, který vystudoval pražskou FAMU v oboru hrané režie a reklamě se věnuje od roku 2003. Pozornost upoutal svými spoty TENTO a ZOO Praha uveřejněním v SHOTS. V Cannes 2004 se dostal na shortlist YOUNG Directors Award, jeho spot na MAZDU vyhrál bronz na New York Festivals 2005.


Další informace poskytne:
Radmila Rochovanská, account manager
Crest Communications Ostrava
Tel.: 596 620 435, 604 284 094 
e-mail:


X X X



  • Od roku 1999 je pivovar Radegast součástí největší pivovarské firmy v České republice, společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. V Pivovaru Radegast se vaří pivo od roku 1970. Je nejmladším a nejmodernějším pivovarem v České republice. Ročně produkuje přes 2 mil hl. piva při cca 300 zaměstnancích. Vyrábí pivo typu „klasický český ležák“ a je rovněž výrobcem kvalitního sladu ve vlastní pivovarské sladovně. Do variant značky Radegast patří Radegast Premium, Radegast Original a nealkoholické pivo Radegast Birell. V posledních letech pivovar výrazně investoval do zlepšení kvalitativních parametrů výroby a do procesů analýzy a kontroly. Díky tomu má Radegast kvalitu, která se odráží v řadě úspěchů doma i v zahraničí. V roce 1995 získal Radegast jako první z oboru certifikát kvality ISO 9002, v roce 1996 Mezinárodní ocenění za kvalitu a v roce 1999 ekologický certifikát ISO 14001. V roce 2003 pivovar znovu obhájil certifikáty ISO 9001 a ISO 14001 po důkladném auditu firmy DNV. Řadou unikátních ekologických projektů přispívá pivovar Radegast ke zkrášlení okolí – chráněné krajinné oblasti Beskydy.
  • Plzeňský Prazdroj, a.s. je lídrem českého trhu a s vývozem do 50 zemí celého světa je zároveň největším exportérem českého piva. Hlavními značkami Plzeňského Prazdroje v ČR jsou Pilsner Urquell, Gambrinus, Radegast a Velkopopovický Kozel. Plzeňský Prazdroj, a.s. zaměstnává 2 640 lidí ve svých pivovarech v Plzni, Nošovicích, Velkých Popovicích a ve 13 obchodně distribučních centrech v celé České republice. Řídí také slovenský Pivovar Šariš, a.s., číslo 2 na slovenském pivním trhu. Plzeňský Prazdroj a Šariš představují dohromady nejvýznamnější subjekt pivovarnického průmyslu ve střední a východní Evropě. Plzeňský Prazdroj patří do mezinárodní pivovarnické skupiny SABMiller. plc, druhé největší na světě. Vlajkovou loď SABMiller představuje značka Pilsner Urquell.

Nošovice