Radegast Birell a Plzeňský Prazdroj startují kampaň proti alkoholu za volantem

2.5.2007 Udržitelnost a odpovědnost

Nejoblíbenější české nealkoholické pivo spouští osvětovou kampaň spolu se 17 regionálními rádii

Nealkoholické pivo Radegast Birell z portfolia společnosti Plzeňský Prazdroj bude po celý květen nabádat řidiče, aby nepili alkohol před jízdou. Na 17 rádiích mediálního zastupitelství MMS po celé České republice poběží osvětové spoty, soutěže a objeví se také rádiohlídky v ulicích. Řidiči ochutnají nealkoholické pivo Radegast Birell a budou-li znát principy odpovědného chování za volantem, čekají na ně další drobné dárky. Celkem Radegast Birell osloví řidiče více jak 1500 spoty a soutěžemi a  476 hodinami rádiohlídek s ochutnávkou v ulicích.

„Právě na popularitě Radegastu Birell, který je nejprodávanějším nealkoholickým pivem v České republice, chceme postavit kampaň, která by měla řidiče upozornit na skutečnost, že alkohol a řízení k sobě nepatří,“ říká manažer značky Radegast Birell Karel Kraus.

Plzeňský Prazdroj se spolu se svou značkou Radegast Birell dlouhodobě snaží upozorňovat řidiče na odpovědnou konzumaci alkoholu a nebezpečí spojená s jeho konzumací před jízdou. V dnešní době už totiž není nutné volit mezi chutí klasického piva a chutí nealkoholického piva. Radegast Birell díky speciálnímu způsobu výroby dosahuje chuti alkoholického piva. „Snažíme se dbát především na bezpečnost řidičů, cyklistů, osob s náročným zaměstnáním a všech, kteří si potřebují zachovat čistou hlavu. Chceme je upozornit, že pokud mají chuť na pivo, Radegast Birell je pro ně nejvhodnější, protože se jedná o  nealkoholické pivo, “ říká Karel Kraus.

Trend prokazuje, že nealkoholické pivo je pro řidiče stále častější volbou, která jim umožňuje nevzdávat se svého oblíbeného nápoje a současně neohrožovat sebe ani ostatní svojí nezodpovědností. Plzeňský Prazdroj se oblasti prevence bezpečného řízení bez alkoholu věnuje dlouhodobě. Letošní kampaň, která navazuje na velmi úspěšnou podzimní akci, bude probíhat nejen ve vysílání rádia, ale i v terénu. Během týdne od 14. do 20. května se v ulicích měst objeví týmy vybraných stanic, které rozdají na 44 tisíc plechovek chlazeného Radegastu Birell. Na principy zodpovědného chování za volantem a na kole budou tematicky zaměřené i rozhlasové soutěže, ve kterých lze vyhrát například cyklistické přilby.

Jarní kampaň bude probíhat celkem na 17 rádiích, budou to: Fajn Rádio, Rádio City, Rádio Krokodýl, Hitrádio FM Plus, Hitrádio Orion, Hitrádio Faktor, Hitrádio Vysočina, Hitrádio Dragon, Rádio Metuje, Fajn North Music, Rádio Haná, Rádio Rubi, Rádio Zlín, Rádio Relax, Rádio Contact, Rádio OK a Rádio Čas.

Bližší informace:
Vladimír Jurina, manažer korporátní značky, Plzeňský Prazdroj, tel.: 257 287 223
Anna Balíčková, AMI Communications, tel.: 234 124 112, 724 012 607

X X X

  • Radegast Birell je jediným nealkoholickým pivem v portfoliu Plzeňského Prazdroje a zároveň nejprodávanějším českým nealkoholickým pivem.
  • Radegastu Birell se ročně vystaví přes 200 tisíc hektolitrů, na trhu to představuje 67% podíl v segmentu nealkoholický piv. Exportován je především na Slovensko.
  • S celkovým prodejem 10,7 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2006 a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem   českého piva.
  • Plzeňský Prazdroj patří k zakladatelům Iniciativy zodpovědných pivovarů, jejímž cílem je dlouhodobě prosazovat principy odpovědné konzumace alkoholu.

 

  • Media Marketing Services je mediální zastupitelství pro rozhlasová média, obchodně zastupuje 54 regionálních a lokálních rozhlasových stanic sdružených v síti MMS Radio Network.
  • Současný podíl na trhu dosahuje hodnoty 39,7 %.
  • Společnost poskytuje komplexní mediální a marketingový servis.

Praha