Čepovaný Gambrinus dobývá Švédsko!

10.3.2010 Gambrinus

 

Pivo Gambrinus se na švédský trh distribuuje jako druh prémiového piva. Ve srovnání s rokem 1996 se celkový objem spotřebovaného piva v roce 2009 více než zdvojnásobil a tento rostoucí trend je očekáván i v následujících letech. Švédové preferují ze dvou třetin točené pivo před pitím piva z láhve. Mezi hlavní odběratele piva Gambrinus patří řetězec švédských hospod The Bishop Arms, který švédským štamgastům točí převážně dvanáctistupňový Gambrinus. Pivo Gambrinus je dále distribuováno přibližně do stovky dalších restaurací a obchodů.

„Švédsko je pro Gambrinus jedna z nejdůležitějších exportních zemí,“ říká Jiří Rákosník, Senior brand manažer značky Gambrinus. „Oblíbená dvanáctka na severu díky svému složení a chuti v podstatě již zdomácněla,“ dodává Rákosník.

Vladimír Jurina
Brand PR manažer
tel.: 724 617 886

Praha