JAK ZAHÁJIT KARIÉRU TAM, KDE SE ZRODILA LEGENDA? PLZEŇSKÝ PRAZDROJ NABÍZÍ UNIKÁTNÍ STÁŽE

3.3.2015 Společnost

Jak správně nabídnout tuzemskému i zahraničnímu zákazníkovi české pivo k jídlu, nebo jak připravit komunikační strategii pro variantu Frisco Night? I s takovým zadáním se možná budou muset vypořádat zájemci z řad studentů vysokých škol. Plzeňský Prazdroj jako lídr českého pivního trhu připravuje opět po roce možnost unikátních placených stáží. Desetitýdenní zkušenost přinese zájemcům nenahraditelné poznatky přímo z praxe a to jak v centrále společnosti, tak v pivovarech v Plzni, Velkých Popovicích, Nošovicích i Bratislavě. Nejtalentovanější účastníci obdrží nabídku ročního Trainee Programu.

Již po několikáté otevírá Plzeňský prazdroj letní stáže pro studenty 4. a 5. ročníků vysokých škol technických, chemicko-technologických i ekonomických oborů. „Stážisté jsou u nás zodpovědní za realizaci konkrétních projektů, během nichž mají  možnost pravidelných konzultací s managementem firmy a získají tak řadu cenných zkušeností, které jim pomohou nastartovat kariéru v jimi vybraných oborech,“ uvádí k programu Drahomíra Mandíková, ředitelka firemních vztahů a komunikace pro ČR a SR, Plzeňský Prazdroj a Pivovary Topvar. „Těm nejúspěšnějším účastníkům nabídneme zařazení do Trainee Programu a následnou spolupráci na konkrétní pozici uvnitř společnosti,“ dodává.

Zájemci o desetitýdenní stáž se budou muset postavit zajímavé výzvě a převzít zodpovědnost za realizaci konkrétních projektů. „Stážisty bereme jako rovnocennou součást našeho kolektivu a pracovního týmu. Účastní se širších porad a jejich projekty vyhodnocuje přímo top management společnosti včetně generálního ředitele,“ přibližuje Drahomíra Mandíková. „Za poslední roky fungování těchto stáží se z mnohých absolventů stali naši kolegové, kteří v současné době působí i na vyšších pozicích. Zároveň díky úzké spolupráci s naší mateřskou společností SABMiller v oblasti vzdělávání a rozvoje talentů mají zaměstnanci unikátní příležitost získat zkušenosti na mezinárodní úrovni,“ uzavírá.

Jako šťastnou volbu vnímá zpětně svoji stáž v Plzeňském Prazdroji i Michal Škoda, absolvent Fakulty mezinárodních vztahů, obor mezinárodní obchod, specializace marketing na Vysoké škole ekonomické. Michal Škoda absolvoval stáž během studia a následně se na základě výborných výsledků dostal i do Trainee Programu, po jehož úspěšném ukončení působí ve společnosti na pozici specialisty Trade marketingu a je zodpovědný za realizaci promo akcí v oblasti pohostinství i maloobchodu. „Díky stáži i pestrému Trainee Programu jsem poznal chod firmy zevnitř, dozvěděl se mnoho věcí o vaření piva, ale především se setkal s řadou odborníků a s lidmi, se kterými mě práce baví,“ říká k tomu Michal Škoda.

Více naleznete na http://www.prazdroj.cz/cz/o-nas/prilezitost-pro-studenty

 

Tisková mluvčí Plzeňského Prazdroje Kateřina Krásová je médiím k dispozici

na těchto kontaktech:

Mobil: +420 724 617 219

Email:


Poznámky pro editory

  • S celkovým prodejem více než 10 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2014 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem společnosti SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
  • SABMiller plc je jednou z předních světových pivovarnických společností, se 70 tisíci zaměstnanci v 75 zemích celého světa. Nabízí více než 200 pivních značek včetně celosvětově známých, jako jsou Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Miller Genuine Draft a Grolsch, stejně jako přední lokální značky Aguila (Kolumbie), Castle (Jižní Afrika), Miller Lite (USA), Snow (Čína), Victoria Bitter (Austrálie) nebo Tyskie (Polsko).

Plzeň