Nová reklama Pilsner Urquell odhaluje tajemství nezaměnitelné chuti plzeňského ležáku – práci generací nejlepších sládků i tradiční recepturu

1.7.2015 Společnost

Každý doušek plzeňského piva Pilsner Urquell dává jeho milovníkům vychutnat originální a nezaměnitelnou chuť – charakteristicky hořkou i lehce karamelovou, ucítit osobitou vůni pečených zrn či prohlédnout si jiskřivě zlatavou barvu. Co nebo kdo stojí za těmito jedinečnými vlastnostmi plzeňského originálu, odhaluje ode dneška nový televizní spot značky. Přibližuje totiž atmosféru plzeňského pivovaru, aby si všichni fanoušci místního piva uvědomili tvrdou práci několika generací oddaných sládků a jejich ochranu tradiční receptury, které dělají z plzeňského ležáku dodnes ten pravý a jediný originál. Nová reklama představuje v jednom zpomaleném okamžiku všechny hodnoty, které jsou symbolem Pilsner Urquell už 173 let.

Pilsner Urquell přichází na začátku července s TV kampaní zaměřenou na vlastní kvality, které dávají plzeňskému pivu tuzemský i světový věhlas už od roku 1842. V novém televizním spotu představuje některé z řady svých nejvýznamnějších sládků, kteří oddáni své profesi předávali po generace tajemství péče a tradiční receptury plzeňského piva svým následovníkům, aby uchránili jedinečný výrobní postup a tím i nezaměnitelnou chuť piva Pilsner Urquell. Díky nim můžeme ochutnat i dnes stejný a poctivě uvařený originál jako před téměř 173 lety, kdy vznikla jeho první várka.

Nová reklama klade důraz i na původní postup výroby plzeňského piva, charakteristický například přímým plynovým ohřevem v měděných varních nádobách. Vizuálně působivý spot s impozantními záběry přímého ohřevu plamenem vznikal pod taktovkou režiséra Romana Valenta a produkční společnosti Armada films. Reklamu natáčel štáb v průběhu dvou dní v prostorách ležáckých sklepů Plzeňského pivovaru a zahrál si v ní například i současný sládek Václav Berka mladší. Idea spotu je dílem agentury MUW Saatchi & Saatchi z Bratislavy.

„V jednom záběru, doslova v jednom zpomaleném okamžiku, můžeme zahlédnout vše, co projde hlavou těm, kteří ochutnají Pilsner Urquell a kteří znají slavnou historii plzeňského piva a unikátní metodu jeho výroby. Nic z toho by se dodnes nezachovalo bez poctivé práce našich sládků. Za všechny, ze kterých se časem staly legendy českého pivovarnictví, jsme v reklamě vzpomenuli alespoň některé,“ hodnotí reklamu Lukáš Novotný, brand manažer značky Pilsner Urquell.

K nezaměnitelným atributům vaření piva Pilsner Urquell patří již od počátků v roce 1842 trojí rmutování v měděných varnách s přímým ohřevem, který napomáhá rozvinout zlatou barvu a dává pivu vůni i chuť. Jeho vlastnosti doplňují pečlivě vybrané suroviny – žatecký poloraný červeňák, ten nejvybranější slad a měkká voda z vlastních studní.

 

Reklamu můžete zhlédnout na tomto odkazu:

https://drive.google.com/file/d/0B-Gn93Ua78bgSjY1clZpd19PY2c/edit

 

Tisková mluvčí Plzeňského Prazdroje Kateřina Krásová je médiím k dispozici

na těchto kontaktech:

Mobil: +420 724 617 219

Email:


Poznámky pro editory:

  • S celkovým prodejem přes 10 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2014 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem společnosti SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
  • SABMiller plc je jednou z předních světových pivovarnických společností, se 70 tisíci zaměstnanci v 80 zemích celého světa. Nabízí více než 200 pivních značek včetně celosvětově známých, jako jsou Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Miller Genuine Draft a Grolsch, stejně jako přední lokální značky Aguila (Kolumbie), Castle (Jižní Afrika), Miller Lite (USA), Snow (Čína), Victoria Bitter (Austrálie) nebo Tyskie (Polsko).

Praha/Plzeň