Nový internetový obchod Plzeňského Prazdroje se za první rok osvědčil

30.8.2011 Společnost

„Za rok působení nového internetového obchodu je možné už hodnotit. E-shop naprosto naplnil naše původní představy. Z celkového množství předmětů prodáme přes internet po roce fungování už více než desetinu všeho zboží a další potenciál k růstu e-shop určitě má. Více virtuálních nákupů evidujeme hlavně po sezoně a v době Vánoc. Do budoucna se chceme zaměřit na to, aby pivní sběratelé a milovníci českého piva doma i v zahraničí věděli, že předměty se svými oblíbenými značkami najdou také na internetu a mohou si je objednat jako zásilku. Náš e-shop je svého druhu specifikum, není zatím obvyklé, aby se podobné zboží nabízelo přes internetový obchod,“ říká Zdeněk Vik, manažer komerčních služeb Plzeňského Prazdroje.

Internetový prodej byl spuštěn vloni na začátku dubna a nabízí zboží od všech značek Plzeňského Prazdroje a sortiment se z 90 % shoduje s tím, co nabízejí kamenné prodejny jednotlivých pivovarů. V katalogu si mohou nakupující vybírat z oblečení, půllitrů a dalšího pivního skla. V prodeji jsou také korbele s historickým designem, řemeslné výrobky bednářů a další dárkové předměty. Celkem e-shop nabízí přes 500 položek zboží. Kromě nejprodávanějšího rohatého půllitru, za který Jan Čapek získal 2. cenu v kategorii nejlepší pivní sklo v 11. ročníku soutěže Hvězda 3D reklamy, se nejlépe prodávají pivní sklenice Pilsner Urquell. E-shop vyřizuje objednávky pro všechny značky Plzeňského Prazdroje, využívá skladových zásob jednotlivých prodejen a reprezentuje prodejny a jejich sortiment na internetu.

 

Mezi zajímavosti a kuriozity, které e-shop nabízí, rozhodně patří největší a zároveň i nejtěžší předmět, kterým je kulatý dřevěný květník Pilsner Urquell od prazdrojských bednářů. Váha květníku je 15 kg, jeho výška 60 cm a průměr 40 cm. Absolutně největší zásilka směřovala do Běrunic u Nymburka, jednalo se o 160 sklenic, které se zabalily do 15 balíků, přičemž každý vážil přes 10 kg. Pokud jde o nejdražší nákup, tak se v uplynulém roce posílalo 60 kusů polokošil v celkové hodnotě za téměř 20 tisíc Kč. Nejvzdálenějším místem, kam putoval náš sortiment, bylo kalifornské San Francisco a také několik měst v Kanadě.

Nabídka obchodu se neustále rozšiřuje. Například pivní značka Pilsner Urquell nabízí nově golfovou kolekci 2011 z prestižního turnaje The Open ve Velké Británii, Gambrinus připravil retro korbel v atraktivním dárkovém obalu, Velkopopovicky Kozel má svou Country kolekci, která obsahuje slaměný klobouk, plácačku na mouchy a holinky. Master a Frisco mají nové sklenice na stopce a Birell nabízí obligátní cyklosadu 2011 včetně nového dresu. Radegast pak pokračuje v úspěšné funkční kolekci spojené se značkou Alpine Pro, nyní i s logem 3D.

 

Poznámky pro editory

  • S celkovým prodejem téměř 9,9 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2010 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem společnosti SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
  • SABMiller plc je jedna z největších světových pivovarnických společností, s pivovarnickými aktivitami či distribucí ve více než 60 zemích světa napříč šesti kontinenty. Skupina značek SABMiller zahrnuje významné značky jako Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro a mnoho dalších úspěšných regionálních značek.

 

Kontakt:
Jiří Mareček
Plzeňský Prazdroj
724 617 219

Plzeň