Kozel otevírá grilovací sezonu uvedením 11° v novém praktickém obalu

19.3.2012 Velkopopovický Kozel

Blíží se jaro a s ním opět čas grilování, táboráků a posezení s přáteli v přírodě. Velkopopovický Kozel připravil pro tyto příležitosti praktickou novinku. Oblíbená jedenáctka, která je vyrobena ze tří druhů sladu a podpořena jemnou hořkostí chmele bude nyní k dostání v praktickém obalu o objemu 1,25 l. „Lahev pojme dvě piva a ještě zbude na podlití grilovaného masa. Právě grilování, opékání a rožnění jsou nejčastěji zmiňované aktivity, které uvádějí spotřebitelé jako ideální příležitosti pro nákup piva v PET láhvi“, vysvětluje neobvyklou velikost lahve manažer značky Velkopopovický Kozel, Vladimír Vaněk. Menší lahev Velkopopovického Kozla 11° je také lépe uchopitelná do ruky, což ocení nejen ženy, ale všichni turisté, kteří si přibalují svého oblíbeného Kozla s sebou na výlety.

Balení piva do plastu má mnoho výhod, je praktické, lehké, nerozbitné a dobré pro manipulaci. Obliba piva v plastových lahvích u českých zákazníků roste, na konci roku 2011 činil jeho podíl již 16% z celkových prodejů baleného piva, což je více než podíl piva v plechovkách. Prodeje stoupají v přímé úměře s pěkným počasím a grilovací sezónou. Stabilně rostoucí je u nás také trh jedenáctistupňových piv. Kozel tak vychází znovu vstříc přáním svých spotřebitelů. Za povedeným vzhledem nového obalu pro Kozla stojí znovu poctivá práce designéra Jana Čapka. Na zpracování a design plastových lahví se kladou vysoké nároky. Lahev musí splňovat celou řadu technických parametrů, nesmí se kácet na lince, musí vydržet plnění, přepravu a zároveň by měla splňovat ergonomická a v neposlední řadě i estetická kritéria.

Poptávka po segmentu jedenáctistupňových piv je čím dál větší. Velkopopovický Kozel na změny pružně reaguje a díky tomu zaznamenala obliba Kozla 11° mezi českými milovníky piva v posledních létech výrazný nárůst. Jeho perfektně vypilovaná chuť získala  rovněž řadu ocenění v českých i mezinárodních prestižních soutěží:

  • 2011 – Vítěz testu MF Dnes v kategorii 11° piv
  • 2011 – Vítěz poháru Pivex v kategorii 11° piv
  • 2010 – 2. místo Australian Beer Awards
  • 2. místo v soutěži České pivo roku

 

Bližší informace:
Vladimír Jurina, Brand PR manažer, e-mail:

Poznámky pro editory:

  • První várka piva byla ve Velkopopovickém pivovaru uvařena 15. 12. 1874 a o rok později již bylo vystaveno (uvařeno a prodáno) 18 000 hl piva. Již po několika letech se pivovar stal třetím největším v zemi. Proslulá byla zejména výroba silného tmavého piva.
  • Velkopopovický Kozel je značkou, která má své nezastupitelné místo na pivním trhu. Patří ke značkám s nejdynamičtějším růstem jak na českém, tak i na zahraničních trzích. Velkopopovický Kozel Černý je lídrem trhu s tmavými pivy v České republice a nejprodávanější českou pivní značkou v zahraničí vůbec.
  • Od roku 1999 je pivovar ve Velkých Popovicích součástí společnosti Plzeňský Prazdroj.
  • S celkovým prodejem více než 9,9 milionů hektolitrů v kalendářním roce 2011 (včetně licenční výroby v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem společnosti SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
  • SABMiller plc je jedna z největších světových pivovarnických společností, s pivovarnickými aktivitami či distribucí ve více než 60 zemích světa napříč šesti kontinenty. Skupina značek SABMiller zahrnuje významné mezinárodní značky jako Grolsch, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro a Pilsner Urquell, a téměř 200 úspěšných regionálních a národních značek.
  • Aktuální informace o aktivitách a projektech podporovaných značkou Velkopopovický Kozel najdete na internetových stránkách www.kozel.cz

Praha