Luboš Kastner povede marketing SABMiller Brands Europe

24.4.2012 Společnost

S marketingem pivního trhu má Luboš Kastner bohaté zkušenosti. V roce 2009 vybudoval tým channel marketingu, který se specializoval na oblasti trade marketingu a spotřebitelského marketingu. Předtím působil jako mezinárodní marketingový manažer značky Pilsner Urquell a zároveň řídil trade marketing mezinárodních značek skupiny SABMiller v Evropě. V posledním období se v Plzeňském Prazdroji podílel na definování nového směru shopper marketingu.

Luboš Kastner pochází z Plzně, vystudoval VŠE v Praze se specializací na marketing a také mezinárodní obchod na univerzitě Karolinska ve Stockholmu. Má manželku Gabrielu a syna Olivera. Hovoří plynně anglicky a německy. Mezi jeho zájmy patří cestování, hokej, golf a plzeňské pivo.

*shopper marketing = moderní disciplína marketingu založená na porozumění potřebám zákazníka, který jej přiměje přejít od nákupního přání k realizaci nákupu, aby se z „návštěvníka“ prodejny stal nakupující. Toho lze lépe dosáhnout odklonem od masového marketingu či marketingu zaměřeného na zákaznické segmenty k marketingu zaměřenému na jednotlivce.

 

Poznámky pro editory

  • S celkovým prodejem přes 9,9 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2011 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem společnosti SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
  • SABMiller plc je jedna z největších světových pivovarnických společností, s pivovarnickými aktivitami či distribucí ve více než 60 zemích světa napříč šesti kontinenty. Skupina značek SABMiller zahrnuje významné značky jako Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro a mnoho dalších úspěšných regionálních značek.

 

Kontakt:
Jiří Mareček
Plzeňský Prazdroj
724 617 219

Plzeň