Fotbalová reprezentace má na Euru další motivaci

11.6.2012 Gambrinus

Úvodní zápas s Ruskem se národnímu týmu nepovedl, přesto mají hráči postup ze základní skupiny Eura stále ve svých rukách. Musí si ale poradit s Řeckem a domácím Polskem. Gambrinus, oficiální partner reprezentace, chce v těchto zápasech vidět v podání českého týmu útočnou hru, kterou si přejí sledovat i fanoušci. Vypsal tedy speciální pivní prémii v případě postupu ze základní skupiny mistrovství Evropy. Jak bude velká, o tom rozhodnou sami hráči. „Za každý gól získají sud piva Gambrinus Originál 10°, protože postup ze skupiny už je důvod k pořádnému přípitku,“ řekl Jan Doležel, senior manažer značky Gambrinus.

Sudy piva budou určeny celému mužstvu, a ne pouze úspěšným střelcům. „Vystřílený Gambrinus si užije celý tým, na úspěchu se totiž podílí všichni. Od brankáře přes hráče, kteří korunují snahu gólem v síti soupeře,“ doplnil Doležel. „I trenér a realizační tým si v případě úspěchu zaslouží pivní odměnu,“ nezapomněl ani na skupinu, která stojí v pozadí, ale hraje také velmi důležitou roli.

Pivo, které si mohou fotbalisté zajistit úspěšným působením na šampionátu, hráči důvěrně znají. Před měsícem totiž v Plzni založili právě tuto várku David Lafata, Milan Petržela, David Limberský, Theodor Gebre Selassie a Jiří Štajner. A po návratu ze soustředění v Rakousku tým ochutnal už hotové pivo. „Hoši, uvařili jste ten Gambáč dobře,“ pochválil manažer reprezentace Vladimír Šmicer pětici, která se 24. dubna v Plzni stala nakrátko pivovarnickými sládky.

„Doufám, že budeme připravovat pro fotbalisty co nejvíce sudů s naší desítkou jako odměnu za vstřelené branky na mistrovství,“ přeje si postup národního týmu ze skupiny Doležel, senior manažer značky Gambrinus, dlouhodobého partnera české fotbalové reprezentace.

 

Kontakt:
Jiří Mareček
tiskový mluvčí
Tel.: 724 617 219

 

Poznámky pro editory:

  • Široké portfolio značky Gambrinus se skládá z produktů Gambrinus Originál 10°, Gambrinus 11° Excelent, světlého ležáku Gambrinus Premium a Gambrinusu Dry s nižším obsahem cukru.
  • Od roku 2012 je nabídka značky Gambrinus rozšířena o  produkty Gambrinus řízný citron a Gambrinus limetka & bezinka. Jedná se o míchané nápoje z piva. Charakteristické pro ně jsou nižší obsah alkoholu a osvěžující chuť.
  • Díky dodržování originálních varních postupů charakteristických pro české pivo, a také díky použití tradičních českých pivovarských surovin může Gambrinus používat označení České pivo jako garanci kvality.
  • Historie značky Gambrinus sahá do roku 1869. Gambrinus je pivo, které zvítězilo v myslích a srdcích českých spotřebitelů díky vysoké kvalitě a dodržování originálních varních postupů.
  • Gambrinus je součástí portfolia Plzeňského Prazdroje, a. s., který je členem SABMiller plc. S celkovým prodejem více než 9,9 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2011 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • SABMiller plc. je jedna z největších světových pivovarnických společností, s pivovarnickými aktivitami či distribucí ve více než 60 zemích světa napříč šesti kontinenty. Skupina značek SABMiller zahrnuje významné značky jako Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro a mnoho dalších úspěšných regionálních značek.

Praha