Prazdroj a Interspar představují nový koncept nakupování ve Světě piva

29.8.2012 Udržitelnost a odpovědnost

Důležitost prodejů baleného piva vzrůstá a na celém pivním trhu se v obchodech prodá přibližně 55 % celkového objemu piva. Cílem projektu Svět piva je představit nový standard nakupování piva, které poskytne dobrý a přehledný výběr piv, ale také informace o pivu a jeho druzích, o výjimečnosti českého piva a jeho typických vlastnostech, ale také o chráněném zeměpisném označení České pivo.

„Víme, že spotřebitelé mají rádi pivo, které považují za český národní nápoj. Snažíme se jim nabídnout nejlepší pivní zážitky a portfolio našich značek prezentujeme v obchodě unikátním způsobem a na správném místě. Nový koncept vytvoří inspirativní prostředí a zjednoduší nakupujícím orientaci i volbu piva v pivní sekci. Věřím, že Svět piva nabídne příjemné zážitky z nakupování a že vylepší pivní kulturu v oblasti baleného piva,“ říká Doug Brodman, generální ředitel Plzeňského Prazdroje.

Inovace pivní sekce je součástí celkové přestavby jednotlivých prodejen, která přinese právě ve Světě piva daleko propracovanější servis pro zákazníky.

„Na společném projektu Svět piva jsme spolupracovali s Prazdrojem proto, že se snažíme neustále zlepšovat služby pro naše zákazníky. Jednu naši prodejnu navštíví měsíčně v průměru deset tisíc lidí. Doufáme, že co nejvíce z nich se podívá v rámci nákupu také do nově zbudovaného Světa piva. Největším oceněním za naši snahu bude, pokud se stane pro nakupující příjemným místem, kde pro ně bude nakupování pohodlné,“ okomentoval koncept Martin Ditmar, generální ředitel společnosti SPAR ČOS s.r.o.

Příprava vývoje celého konceptu Svět piva byla vedena interně Shopper marketingovým týmem, přičemž na vývoji Plzeňský Prazdroj a Interspar spolupracoval s mnoha renomovanými agenturami.

*Piva, která chtějí označení České pivo používat, musí splňovat stanovená kritéria:

  • místo výroby ve vymezené zeměpisné oblasti (ČR)
  • Česko jako místo původu a složení základních surovin (chmel, slad, voda)
  • použitá technologie typická pro výrobu českého piva
  • kvalitativní ukazatele hotového piva, jako je extrakt v původní mladině, obsah alkoholu, barva, hořkost, pH, míra prokvašení
  • více na www.prazdroj.cz/cp

Poznámky pro editory:

  • S celkovým prodejem přes  9,9 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2011 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem společnosti SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
  • SABMiller plc je jedna z největších světových pivovarnických společností, s pivovarnickými aktivitami či distribucí ve více než 60 zemích světa napříč šesti kontinenty. Skupina značek SABMiller zahrnuje významné značky jako Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro a mnoho dalších úspěšných regionálních značek.

Kontakt:

Jiří Mareček
Plzeňský Prazdroj
Tel. 724 617 219
E:

Praha