Plzeňský Prazdroj převzal „Rhodos – cenu za image“

18.9.2013 Ostatní produkty

Z 15. ročníku soutěže o nejlepší image firmy si pivovarnická společnost Plzeňský Prazdroj v jedné z deseti kategorií – „Výrobci a dodavatelé nápojů“ – odnesla nejvyšší uznání v podobě sošky z tradičního českého křišťálu. Prestižní ocenění Rhodos je od samotného počátku v roce 1997 udělováno výhradně společnostem s vynikající působností v rámci České republiky, o nichž rozhoduje na tři sta zkušených českých i zahraničních vrcholových manažerů. Hlavním cílem soutěže Rhodos je na základě nezávislých rozhodnutí sestavit žebříček firem s nejlepší image v nejrůznějších oblastech podnikání.

„Plzeňský Prazdroj je vnímán jako společnost, která již řadu generací vyrábí skvělé české pivo. Díky své image se stal uznávaným nejen u nás, ale brzy také po celém světě. Ve všem přínosném chceme pokračovat, přinášet lidem bohatou nabídku produktů a ten nejlepší pivní zážitek. Úspěch, jako je ocenění Rhodos, je pro nás všechny v Plzeňském Prazdroji mimořádně cenný a vnímáme ho zároveň jako závazek i nadále pečovat o dobré jméno společnosti a jejích značek,“ vyjádřil se Grant McKenzie, marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje.

Soutěž o nejlepší image firmy probíhá v deseti kategoriích zahrnujících různé oblasti podnikání. Podmínkou soutěže je nezávislé rozhodnutí manažerů podle zásad reprezentativních průzkumů trhu. Seznam firem je sestaven podle regionálních, velikostních a oborových kvót, z něho manažeři volí svého favorita na základě dvou kritérií – znalosti a image. Nejprve manažeři uvedou firmy, které v rámci kategorie znají, a následně vyberou jednoho reprezentanta celé kategorie. Postup do finále zajistí minimální počet 30 hlasů z celkem 300 dotázaných, přičemž vítězem se stává společnost s nejlepším indexem.

Poznámky pro editory:

  • S celkovým prodejem téměř 9,9 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2012 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem společnosti SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
  • SABMiller plc je jednou z předních světových pivovarnických společností, se 70 tisíci zaměstnanci v 75 zemích celého světa. Nabízí více než 200 pivních značek včetně celosvětově známých jako jsou Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Miller Genuin Draft a Grolsch, stejně jako přední lokální značky Aguila (Kolumbie), Castle (Jižní Afrika), Miller Lite (USA), Snow (Čína), Victoria Bitter (Austrálie) nebo Tyskie (Polsko).


Tisková mluvčí Plzeňského Prazdroje Kateřina Krásová je médiím k dispozici

na těchto kontaktech:

Mobil: +420 724 617 219

Email:

Plzeňský Prazdroj na sociálních sítích:

Twitter twitter.com/Prazdroj1

LinkedIN www.linkedin.com/company/plzensky-prazdroj

Youtube www.youtube.com/user/PlzenskyPrazdroj1

Plzeň