Temně hořké prohlídky pivovaru Radegast se v roce 2013 staly hitem

27.1.2014 Radegast

Pivovar Radegast zaznamenal v uplynulém roce obrovský zájem o svoji novinku – speciální „Temně hořkou prohlídku“, kterou představil společně se zimním pivním speciálem Radegast Temně hořký. I díky této specialitě se do pivovaru vypravilo více než 13 500 turistů. U návštěvníků zaznamenala také úspěch celá řada kulturně společenských akcí, které pivovar organizoval nebo hostil.

Pivovar Radegast patří k vyhledávaným turistickým destinacím Moravskoslezského kraje. Do místa, kde se vaří pivo s výraznou hořkou chutí, se během roku 2013 vypravilo více než 13 500 návštěvníků. K nejpočetněji zastoupeným turistům každoročně patří Češi, ze zahraničí to jsou návštěvníci z Polska, Německa a Slovenska.

Mezi nejoblíbenější akce nošovického pivovaru vloni patřily rovněž výstavy 15 let NAGANO, Představení pohárů Extraligy ledního hokeje na varně pivovaru a uvaření várky piva kapitány všech čtrnácti extraligových hokejových týmů. Jimi uvařený Radegast si mohli vychutnat všichni návštěvníci Radegast dne, který proběhl v září.

„To, že je v regionu o pivní turistiku zájem, potvrzuje také speciální Temně hořká prohlídka, kdy původní termíny byly vyprodány během 48 hodin a kapacita prohlídek byla následně ztrojnásobena, aby si ji mohli vychutnat všichni zájemci. To posiluje naše odhodlání připravovat podobné akce i nadále a věřím, že i v letošním roce naše návštěvníky nadchneme, a rozšíříme tak řady ambasadorů našeho piva Radegast,“ uvedl Tomáš Raboch z oddělení cestovního ruchu Plzeňského Prazdroje.

Návštěvníci během Temně hořké prohlídky zažili skutečné dobrodružství. Prohlídka probíhala ve večerních hodinách; všichni její účastníci dostali na samotném začátku čelovku a pak se vše již uskutečnilo v temné atmosféře. Za odměnu si na závěr mohli za svou odvahu vychutnat zimní speciál Temně hořký Radegast.

„Velmi nás rovněž potěšilo, že si obyvatelé našeho regionu zvolili boha Radegasta jako svůj symbol. Ten je s regionem neodmyslitelně spjat a věříme, že nad ním drží pomyslnou ochrannou ruku, stejně tak i nad naším pivem Radegast, které vyrábíme jen z těch nejlepších surovin,“ doplňuje Tomáš Raboch.

Díky otevření nového návštěvnického centra v roce 2010 a nového netradičního pojetí prohlídek se podařilo v uplynulých letech zájem o návštěvnické trasy zdvojnásobit. Prohlídková trasa nyní prochází pivovarem, návštěvnickým centrem s prodejnou
a kinosálem. Je rozšířena o nová zastavení, interaktivní panely a schémata týkající se výroby piva.


Tisková mluvčí Plzeňského Prazdroje Kateřina Krásová je médiím k dispozici
na těchto kontaktech:

Mobil: +420 724 617 219

Email:


Poznámky pro editory:

  • S celkovým prodejem téměř 9,9 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2012 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem společnosti SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
  • SABMiller plc je jednou z předních světových pivovarnických společností, se 70 tisíci zaměstnanci v 75 zemích celého světa. Nabízí více než 200 pivních značek včetně celosvětově známých, jako jsou Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Miller Genuine Draft a Grolsch, stejně jako přední lokální značky Aguila (Kolumbie), Castle (Jižní Afrika), Miller Lite (USA), Snow (Čína), Victoria Bitter (Austrálie) nebo Tyskie (Polsko).

Kontakt:

Kateřina Krásová

Plzeňský Prazdroj

724 617 219

Plzeň