Pilsner Urquell je na olympiádu připraven

29.1.2014 Pilsner Urquell

Pilsner Urquell, dlouholetý partner Českého olympijského týmu, připravil limitovanou edici balení s olympijským designem, multipacky se sběratelskými podtácky a soutěž v téměř tisícovce restaurací a hospod. Sportovní fanoušci, kteří si nebudou moci vychutnat atmosféru her a „plzeň“ přímo v Sochi, kam už před Vánoci vypravili úspěšní olympionici Kateřina Neumannová, Jaroslav Špaček a Martin Doktor z plzeňského pivovaru kamion se 120 sudy, mohou zažít atmosféru her v originálním stanu na pražské Letné, kde budou Pilsner Urquell (v perfektní kondici) čepovat šampioni mezi výčepními – finalisté soutěže Master Bartender.

I fanoušci našich olympioniků a příznivci zlatého ležáku z Plzně, kteří nebudou moci fandit přímo v dějišti her, si přijdou na své. Již nyní si mohou spotřebitelé zakoupit Pilsner Urquell v limitované olympijské edici s designem reflektujícím zlaté olympijské okamžiky. Speciální obaly s letopočty zimních olympijských her, na kterých získali naši sportovci zlaté medaile, nově zdobí lahve a plechovky o objemu 0,5l. Ve vybraných obchodech⃰ čekají na příznivce zlatého ležáku a sběratelství kartonové multipacky s jedním ze tří sběratelských podtácků s motivy zlatých úspěchů českých sportovců.

V období průběhu olympiády v Soči budou moci fanoušci ve vybraných 350 restauracích získat za 10 piv Pilsner Urquell jeden ze tří zmíněných sběratelských podtácků. V dalších 500 restauracích bude fungovat mechanika za 5 piv Pilsner Urquell okamžitá výhra – buď pivo Pilsner Urquell 0,5 l, nebo olympijský půllitr. S řetězcem Tesco a společností Alpine Pro připravila značka spotřebitelskou soutěž s hlavní výhrou v podobě setu olympijského oblečení Alpine Pro, kterou doplní speciální půllitry s designem vycházejícím z této kolekce.

Pilsner Urquell chce vydáním speciální olympijské edice vyjádřit svou podporu nejen sportovcům, ale i všem věrným fanouškům.

„Věřím, že naše speciální edice a akce zpříjemní fanouškům sportu sledování Olympijských her v Soči a přinesou trochu olympijské atmosféry přímo do jejich oblíbených restaurací a domovů. Všem našim reprezentantům přejeme tu nejlepší formu a věříme, že oslavíme oroseným půllitrem tekutého zlata přímo v  Soči i ve stanu na Letné řadu úspěchů našich olympioniků, říká Lukáš Novotný, manažer značky Pilsner Urquell.

Lze zakoupit v prodejnách Albert (hypermarkety), Tesco (hypermarkety a obchodní domy), Interspar (hypermarkety), Makro, Billa, COOP Terno a Globus.


Bližší informace:

Kateřina Krásová, Plzeňský Prazdroj, tel.: 724 617 219


Plzeňský Prazdroj na sociálních sítích:

Twitter             twitter.com/Prazdroj1

LinkedIN         www.linkedin.com/company/plzensky-prazdroj

Youtube          www.youtube.com/user/PlzenskyPrazdroj1


Poznámky pro editory:

  • S celkovým prodejem téměř 9,9 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2012 (včetně zahraničních prodejů) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem společnosti SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
  • SABMiller plc je jednou z předních světových pivovarnických společností, se 70 tisíci zaměstnanci v 75 zemích celého světa. Nabízí více než 200 pivních značek včetně celosvětově známých jako jsou Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Miller Genuin Draft a Grolsch, stejně jako přední lokální značky Aguila (Kolumbie), Castle (Jižní Afrika), Miller Lite (USA), Snow (Čína), Victoria Bitter (Austrálie) nebo Tyskie (Polsko).

Plzeň