Fanoušci jsou v play off pořádně slyšet. Hranici 118 decibelů pokořili ve třech arénách.

26.3.2014 Radegast

Nejhlasitější fanoušky má v letošním extraligovém play off tým HC Škoda Plzeň. Vyplývá to z měření, které provedl ve čtvrtfinále play off Radegast, oficiální pivo hokejové extraligy. Komisaři navštívili všech osm stadionů a měřili hlasitost v průběhu celého utkání. Nejvyšší číslo zobrazil profesionální hlukoměr v Plzni, kde se zastavil při gólu domácích na hodnotě 118,9 decibelů. Loňský rekord vítkovických fanoušků 119,3 decibelů plzeňští nepřekonali, o pivní zásobu ale nepřijdou. Radegast nejhlasitějším fanouškům play off dodá 1 189 hořkých piv. A dobrá zpráva míří také k fanouškům Komety Brno a Sparty Praha, kteří také pokořili hranici 118 decibelů. Radegast se rozhodl odměnit i je. Takže do Brna poputuje 1 186 piv a na Spartu 1 180. Měření hlasitosti fandění letos ještě nekončí, fanoušci se budou moci předvést také ve finálové sérii.

Měření probíhalo na všech stadionech, které hostily čtvrtfinále play off. Pozice hlukoměru byla vždy stejná, tedy co nejblíže domácí střídačky. Výsledky měření tak odpovídají tomu, jak fandění vnímají hráči na střídačce.

Hlukoměr byl zapnutý celý zápas a hlasitost měřil nepřetržitě. Na nejvyšší hodnotě 118,9 decibelů se zastavil v Plzni, při prvním gólu domácích ve druhém zápase proti Kometě. Domácích více než 6 tis. fanoušků rozjásal svým zásahem Tomáš Slovák v čase 9:22.

Do Plzně tak poputuje přesně 1 189 piv Radegast. „Dohodneme se zástupci klubu i fanklubu, jak piva mezi fanoušky rozdělíme. Fanklubu také předáme certifikát dokazující fakt, že plzeňští fanoušci jsou v ročníku 2013/2014 těmi nejhlasitějšími v extralize,“ řekl manažer značky Radegast Karel Kraus a dodal, že pivovar ocení i fanoušky na druhém a třetím místě: „Rozhodli jsme se, že odměníme všechny fanoušky, kteří pokořili hranici 118 decibelů, což je úctyhodný výkon. Kromě Plzně tak dodáme hořký Radegast i do Brna a na Spartu.“

Rozdíly mezi fanoušky na jednotlivých stadionech nebyly velké. Příznivci Komety zaostali za Plzní jen o 0,3 decibelů a sparťanští o 0,9. Zajímavostí je, že na Spartě nebyl nejhlasitějším momentem gól, ale společné povzbuzování týmu.


Výsledky 2. ročníku projektu „Nejhlasitější fanoušci play off“

Poř.

Klub

Hlasitost v dB

Odehraný čas

Situace

Datum

Diváci

1.

HC Škoda Plzeň

118,9

09:22

1. gól Plzně

19.3.

6.016

2.

HC Kometa Brno

118,6

28:52

1. gól Komety

23.3.

7.200

3.

HC Sparta Praha

118,0

55:25

Pokřik Sparta

18.3.

7.191

4.

HC VÍTKOVICE STEEL

117,8

49:16

2. gól Vítkovic

22.3.

8.452

5.

HC Oceláři Třinec

113,0

29:25

2. gól Třince

19.3.

4.391

6.

HC ČSOB Poj. Pardubice

109,0

00:00

Nástup hráčů

23.3.

10.071

7.

Mountfield HK

108,9

29:47

2. gól H. Králové

22.3.

4.816

8.

PSG Zlín

108,7

65:00

Gól v prodloužení

18.3

5.520


Poznámky pro editory:

  • S celkovým prodejem téměř 9,7 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2013 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem společnosti SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
  • SABMiller plc je jednou z předních světových pivovarnických společností, s 75 tisíci zaměstnanci v 75 zemích celého světa. Nabízí více než 200 pivních značek včetně celosvětově známých jako jsou Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Miller Genuin Draft a Grolsh, stejně jako přední lokální značky Aguila (Kolumbie), Castle (Jižní Afrika), Miller Lite (USA), Snow (Čína), Victoria Bitter (Australie) nebo Tyskie (Polsko).


Kontakt:

Kateřina Krásová

Plzeňský Prazdroj

724 617 219

 

Plzeňský Prazdroj na sociálních sítích:

Twitter https://twitter.com/Prazdroj1

LinkedIN https://www.linkedin.com/company/plzensky-prazdroj

Youtube http://www.youtube.com/user/PlzenskyPrazdroj1

Plzeň