Gambrinus chce zvýšit návštěvnost hospod, nabízí pivařům nepasterizované pivo

15.5.2014 Gambrinus

Největší česká pivní značka Gambrinus zavádí na trh nový Gambrinus Nepasterizovaný, který má přivést do hospod více lidí. Toto nepasterizované pivo má oproti známé Gambrinus desítce díky použití mikrofiltrace v závěrečné fázi výroby plnější a svěžejší chuť. Výhradně čepovaný Nepasterizovaný Gambrinus 10o je za cenu stávající desítky a v dohledné době by ji měli mít možnost ochutnat pivaři v celé republice.

Plzeňský Prazdroj se rozhodl podpořit návštěvnost českých restaurací a přichází na trh s Nepasterizovaným Gambrinusem. Jde o jedinou desítku v portfoliu, která bude k dostání výhradně čepovaná a bude tak lákadlem právě pro návštěvu restaurací. „Čeští pivaři dnes chtějí v hospodách něco, co si v obchodě nekoupí. Chtějí pivo plné a svěží chuti. Proto jsme se rozhodli jít touto cestou,” řekl Pavel Zítek, dlouholetý sládek pivovaru Gambrinus.

Nepaster  pivařům chutná

Nepasterizovaná desítka Gambrinusu sklidila během testování příznivé reakce hospodských i pivařů. V současné době se čepuje Nepasterizovaný Gambrinus ve vybraných restauracích. Nicméně do roka by ho mohli mít možnost ochutnat pivaři až v pěti tisících restaurací ve všech regionech.  „S nabídkou Nepasterizovaného Gambrinusu jsme začali před rokem a bylo pro nás milým překvapením, jak pozitivně byl hospodskými a pivaři přijat. Díky tomu se Nepaster již dnes čepuje na více místech, než byl původní plán,“ řekl Pavel Zítek.

Živá chuť za stejnou cenu

Nepasterizovaný Gambrinus se vaří v souladu se všemi postupy pro kvalitní české pivo plzeňského typu. Podobně jako ostatní piva této značky ponese chráněné zeměpisné označení České pivo.  „Naším cílem bylo uvařit pivo, které si zachová základní charakteristiku Gambrinusu a to je vyrovnaná chuť, v níž jsou v rovnováze tóny chuti sladových látek a chmelové hořkosti a bude vyhovovat současnému trendu chuťově plných piv. Od původní desítky se liší především zpracováním v závěrečné fázi výroby. Místo pasterizace je použita technologie mikrofiltrace, proces, díky němuž si pivo uchovává maximální svěžest, chuťovou plnost, chmelové aroma a křišťálovou jiskrnost,“ řekl Pavel Zítek, sládek pivovaru Gambrinus. Pro pravý zážitek z kvalitního piva byly vybrány nové sklenice, které díky zaoblenému tvaru dokáží zachovat aroma i chuť piva po celou dobu jeho konzumace. Velmi dobrou zprávou je pro pivaře i skutečnosti, že čerstvou a plnou chuť Nepasterizovaného Gambrinusu si vychutnají za cenu stávající desítky.


Pro více informací kontaktujte:

Vladimír Jurina

Plzeňský Prazdroj, a.s.

Tel. 724 617 886

E-mail: 


Plzeňský Prazdroj na sociálních sítích:

Twitter                 https://twitter.com/Prazdroj1

LinkedIn              https://www.linkedin.com/company/plzensky-prazdroj

Youtube              http://www.youtube.com/user/PlzenskyPrazdroj1


Poznámky pro editory:

  • Široké portfolio značky Gambrinus se skládá z produktů Gambrinus Originál 10°, Gambrinus 11° Excelent, světlého ležáku Gambrinus Premium a  Gambrinusu Dry s nižším obsahem cukru.
  • Od roku 2012 je nabídka značky Gambrinus rozšířena o produkty Gambrinus Limetka & Bezinka a Gambrinus Řízný citrón a od letošního roku i variantu Gambrinus Šťavnatý Grep. Jedná se o  míchané nápoje z piva a ovocné šťávy. Charakteristické pro ně jsou obsah alkoholu 2,1% a osvěžující ovocná chuť.
  • Díky dodržování originálních varních postupů charakteristických pro české pivo, a také díky použití tradičních českých pivovarských surovin může Gambrinus používat označení České pivo jako garanci kvality.
  • Historie značky Gambrinus sahá do roku 1869. Gambrinus je pivo, které zvítězilo v myslích a srdcích českých spotřebitelů díky vysoké kvalitě a  dodržování originálních varních postupů.S celkovým prodejem téměř 9,7 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2013 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého pivaSABMiller plc je jednou z předních světových pivovarnických společností, se 70 tisíci zaměstnanci v 75 zemích celého světa. Nabízí více než 200 pivních značek včetně celosvětově známých jako jsou Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Miller Genuin Draft a Grolsch, stejně jako přední lokální značky Aguila (Kolumbie), Castle (Jižní Afrika), Miller Lite (USA), Snow (Čína), Victoria Bitter (Austrálie) nebo Tyskie (Polsko).

Plzeň