Plzeňský Prazdroj uspěl s programem Respektuj 18 a postupuje do evropské soutěže

9.9.2014 Udržitelnost a odpovědnost

Plzeňský Prazdroj získal Cenu Národního mistra v prestižní soutěži European Business Awards
Plzeňský Prazdroj uspěl s programem Respektuj 18 zaměřeným na prevenci konzumace alkoholu u nezletilých. Nyní bude reprezentovat Českou republiku v evropském kole, v němž se utká s projekty dalších společností z celkem 33 zemí.

Plzeňský Prazdroj postupuje jako Národní mistr do evropského kola podnikatelské soutěže, v němž se letos utká rekordních 709 projektů v celkem 10 kategoriích. „Velmi si vážíme toho, že náš program Respektuj 18 zaujal odbornou i širokou laickou veřejnost,“ řekla k postupu Drahomíra Mandíková, ředitelka firemních vztahů a komunikace Plzeňského Prazdroje.Náš postoj k zodpovědné konzumaci alkoholu je jasný a prevence neodpovědné konzumace je jednou z klíčových priorit našeho odpovědného přístupu k podnikání.“

Program Respektuj 18 je zaměřený na prevenci konzumace alkoholu u nezletilých a Plzeňský Prazdroj jej zahájil v červnu loňského roku informační kampaní společně s městem Plzní a Centrem protidrogové prevence a terapie. Za dobu svého trvání sklidil úspěch doma a nyní proniká i na mezinárodní pole. Plzeňský Prazdroj bude s programem usilovat o vítězství v kategorii Životní prostředí a firemní udržitelnost.

Cílem programu Respektuj 18 je podpořit vnímání podávání a prodej alkoholu lidem mladším 18 let jako něco, co by společnost neměla tolerovat. Program se zaměřuje především na riziková místa – personál v restauracích a barech či v maloobchodních prodejnách, tedy místa, kde se mohou mladiství nejsnáze dostat k alkoholu. Velký úspěch zaznamenal v Plzni, kde byl odstartován. Mediálními tvářemi kampaně letošního ročníku jsou známé plzeňské osobnosti – herec Martin Stránský, tenistka Andrea Hlaváčková či dobrovolný hasič Roman Nistor.

Letos se konal Den Respektuj 18, během kterého byly osloveny stovky občanů a návštěvníku Plzně. Akce bylo podpořená masivní kampaní v dopravních prostředcích a v restauracích, hospodách a samoobsluhách. K získání informací slouží speciální web Plzeňského Prazdroje www.respektuj18.cz.

Více o soutěži

Evropské ceny pro podnikatele (European Business Awards) jsou nezávislým programem, prostřednictvím kterého jsou oceňovány výjimečné podniky všech velikostí z evropských zemí, zejména z členských států EU. Uchazeči o ocenění jsou posuzováni podle stanovených kritérií s ohledem na úspěch, inovace a podnikatelskou etiku.

 

 

Tisková mluvčí Plzeňského Prazdroje Kateřina Krásová je médiím k dispozici

na těchto kontaktech:

Mobil: +420 724 617 219

Email:

Poznámky pro editory

  • S celkovým prodejem téměř 9,7 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2013 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem společnosti SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
  • SABMiller plc je jednou z předních světových pivovarnických společností, se 70 tisíci zaměstnanci v 75 zemích celého světa. Nabízí více než 200 pivních značek včetně celosvětově známých, jako jsou Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Miller Genuine Draft a Grolsch, stejně jako přední lokální značky Aguila (Kolumbie), Castle (Jižní Afrika), Miller Lite (USA), Snow (Čína), Victoria Bitter (Austrálie) nebo Tyskie (Polsko).

Plzeň