Malá sázka o Velké pivo: Vyhraje fotbalová reprezentace pro české fanoušky 10 000 piv?

6.10.2014 Gambrinus

Nadcházející zápasy české fotbalové reprezentace s Tureckem a Kazachstánem v rámci kvalifikace na Mistrovství Evropy ve fotbale 2016 mohou fanouškům přinést kromě radosti z úspěchu českého týmu i mimořádnou pivní odměnu. Pokud český tým přiveze z tohoto dvojzápasu alespoň čtyři body, dostane každý divák na plzeňském stadionu, kde se utkání ČR –  Island  16. listopadu koná, pivo zdarma. V opačném případě pomůže trenér fotbalové reprezentace Pavel Vrba při vaření speciální várky piva Gambrinus.

Česká fotbalová reprezentace se utká v nadcházejících zápasech s Tureckem (10. 10. 2014) a Kazachstánem (13. 10. 2014) nejen o důležité body pro postup na mistrovství Evropy v roce 2016. Fotbalisté budou mít na svých kopačkách také sázku o tisíce piv zadarmo pro české fanoušky. K pivní odměně tak stačí přivést alespoň čtyři body z obou zápasů. Malou sázku o Velké pivo mezi sebou uzavřeli trenér reprezentačního týmu Pavel Vrba a sládek pivovaru Gambrinus Pavel Zítek.

„Stejně jak jsem věřil svému mužstvu v zápase s Nizozemskem, tak věřím v dobrý výsledek s Tureckem a Kazachstánem. Vykopat pro české fandy tisíce piv, je o to větší výzva,“ řekl s úsměvem Pavel Vrba, kouč české fotbalové reprezentace.

„Víme, že naši reprezentanti jsou dostatečně motivováni k maximálním výkonům, ale rádi bychom, aby ani na okamžik nezapomněli na tisíce fanoušků, kteří jim věří. Fandíme českému fotbalu, takže i když je to sázka, budu nejšťastnější, když trenér Vrba nebude muset do pivovaru a my budeme moci věnovat slíbenou odměnu fanouškům fotbalu a dobrého piva,“ uvedl sládek pivovaru Gambrinus Pavel Zítek.

Pokud naši fotbalisté uspějí a získají zmíněné čtyři body, dostane každý návštěvník fotbalového utkání ČR – Island, které se uskuteční 16. 11. 2014 v Plzni jedno pivo Gambrinus zdarma. Vzhledem ke kapacitě stadionu se dá předpokládat, že bude rozdáno více než 10 000 piv.

 

Pro více informací kontaktujte:

Jakub Žižka

Botticelli

+ 420 602 624 634

Ovocný trh 8, Praha 1, 110 00

 

Vladimír Jurina

PR Manager

Plzeňský Prazdroj, a.s.

+420 724 617 886

 

Plzeňský Prazdroj na sociálních sítích:

Twitter                   https://twitter.com/Prazdroj1

LinkedIn                               https://www.linkedin.com/company/plzensky-prazdroj

Youtube                http://www.youtube.com/user/PlzenskyPrazdroj1

 

Poznámky pro editory:

  • Široké portfolio značky Gambrinus se skládá z produktů Gambrinus Originál 10°, Gambrinus 11° Excelent, světlého ležáku Gambrinus Premium a  Gambrinusu Dry s nižším obsahem cukru.
  • Od roku 2012 je nabídka značky Gambrinus rozšířena o produkty Gambrinus Limetka & Bezinka a Gambrinus Řízný citrón a od letošního roku i variantu Gambrinus Šťavnatý Grep. Jedná se o  míchané nápoje z piva a ovocné šťávy. Charakteristické pro ně jsou obsah alkoholu 2,1% a osvěžující ovocná chuť.
  • Díky dodržování originálních varních postupů charakteristických pro české pivo, a také díky použití tradičních českých pivovarských surovin může Gambrinus používat označení České pivo jako garanci kvality.
  • Historie značky Gambrinus sahá do roku 1869. Gambrinus je pivo, které zvítězilo v myslích a srdcích českých spotřebitelů díky vysoké kvalitě a  dodržování originálních varních postupů.
  • S celkovým prodejem téměř 9,7 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2013 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • SABMiller plc je jednou z předních světových pivovarnických společností, se 70 tisíci zaměstnanci v 75 zemích celého světa. Nabízí více než 200 pivních značek včetně celosvětově známých jako jsou Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Miller Genuin Draft a Grolsch, stejně jako přední lokální značky Aguila (Kolumbie), Castle (Jižní Afrika), Miller Lite (USA), Snow (Čína), Victoria Bitter (Austrálie) nebo Tyskie (Polsko).

Praha