Malá sázka o Velké pivo: čeští fotbalisté vykopali pro své fanoušky přes 10 000 piv zadarmo

14.10.2014 Gambrinus

Včerejším vítězstvím 4:2 nad Kazachstánem zajistili čeští reprezentanti ve fotbale na zápas s Islandem, který se bude hrát 16. listopadu na plzeňském hřišti, přes 10 000 speciálních plechovek piva s portréty známých a úspěšných českých fotbalistů. Tato mimořádná pivní odměna vyplynula ze sázky mezi trenérem reprezentačního týmu Pavlem Vrbou a sládkem pivovaru Gambrinus Pavlem Zítkem.

„Radost z vítězství našeho týmu je na prvním místě. Takže pivo nám sice Pavel Vrba neuvaří, ale za to si fanoušci v den zápasu s Islandem budou moci připít po zápase tisíci pivy zadarmo na další úspěchy české reprezentace,“ uvedl sládek pivovaru Gambrinus Pavel Zítek.

Malou sázku o Velké pivo mezi sebou uzavřeli kouč reprezentačního týmu Pavel Vrba a sládek pivovaru Gambrinus Pavel Zítek. Fotbalisté měli získat minimálně 4 body v zápasech s Tureckem a Kazachstánem v rámci kvalifikačních zápasů na Mistrovství Evropy ve fotbale 2016. Díky šesti bodovému zisku fotbalisté s přehledem zajistili, že každý dospělý návštěvník fotbalového utkání ČR – Island, které se uskuteční 16. 11. 2014, dostane po zápase oproti vstupence plechovku piva Gambrinus s portrétem českého fotbalisty. Vzhledem ke kapacitě stadionu se dá předpokládat, že bude rozdáno více než 10 000 piv.

 

Pro více informací kontaktujte:

Jakub Žižka

Botticelli

+ 420 602 624 634

 

Vladimír Jurina

PR Manager

Plzeňský Prazdroj, a.s.

Ovocný trh 8, Praha 1, 110 00

+420 724 617 886

 

Plzeňský Prazdroj na sociálních sítích:

Twitter                 https://twitter.com/Prazdroj1

LinkedIn              https://www.linkedin.com/company/plzensky-prazdroj

Youtube              http://www.youtube.com/user/PlzenskyPrazdroj1

 

Poznámky pro editory:

  • Pivovar Gambrinus razí dlouhodobou strategii pro posílení návštěvnosti českých restaurací a hospod. Proto v jeho portfoliu figurují Nepasterizovaný a Nefiltrovaný Gambrinus, které jsou k dostání pouze v čepované podobě a exkluzivně je tak ochutnají pouze spotřebitelé v restauracích a hospodách.
  • Tradiční portfolio nabízí  výčepní pivo Gambrinus Originál 10, světlý ležák Gambrinus Premium, Gambrinus Dry s nižším obsahem cukru a Gambrinus radlery ve třech ovocných příchutích.
  • Díky používání tradičních českých pivovarských surovin a dodržování originálních varních postupů ve spojení s moderními technologiemi je Gambrinus hrdým nositelem chráněného zeměpisného označení České pivo.
  • S celkovým prodejem téměř 9,7 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2013 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • SABMiller plc je jednou z předních světových pivovarnických společností, se 70 tisíci zaměstnanci v 75 zemích celého světa. Nabízí více než 200 pivních značek včetně celosvětově známých jako jsou Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Miller Genuin Draft a Grolsch, stejně jako přední lokální značky Aguila (Kolumbie), Castle (Jižní Afrika), Miller Lite (USA), Snow (Čína), Victoria Bitter (Austrálie) nebo Tyskie (Polsko).

 

Praha