- Novinky
- Udržitelnost a odpovědnost
- Obchodní výsledky
- Ocenění
- Akce
- Pilsner Urquell
- Gambrinus
- Radegast
- Velkopopovický Kozel
- Birell
- Volba sládků
- Ostatní produkty
PLZEŇSKÝ PRAZDROJ PŘEVZAL CENU ZA IMAGE – RHODOS. ZVÍTĚZIL V KATEGORII „CENA VEŘEJNOSTI“
15.10.2014 Ostatní produktyV prestižní soutěži Rhodos – cena za image získal Plzeňský Prazdroj opět po roce nejvyšší ocenění. V 16. ročníku soutěže zvítězil v kategorii „Cena veřejnosti“.
Vyhlášení výsledků 16. ročníku soutěže o nejlepší firemní image se uskutečnilo v úterý 14. října v Kaiserštejnském paláci v Praze. Pivovarnická společnost Plzeňský Prazdroj si odnesla nejvyšší uznání v kategorii „Cena veřejnosti“. Potvrdila tak své místo mezi českou firemní špičkou a navázala na loňské vítězství v kategorii „Výrobci a dodavatelé nápojů“.
„Plzeňský Prazdroj je po řadu generací výrobcem výjimečného českého piva. Díky kvalitě našich nápojů i budované image se stal uznávaným nejen u nás, ale doslova po celém světě, kde přispívá k dobrému jménu České republiky. Úspěch, jako je ocenění Rhodos, je pro nás mimořádně cenný. Ocenění veřejnosti vnímáme jako uznání od zákazníků a konzumentů, ze které máme upřímnou radost, ale zároveň toto ocenění vnímáme jako závazek i nadále pečovat o dobré jméno naší společnosti a jednotlivých značek,“ řekla k ocenění Drahomíra Mandíková, ředitelka firemních vztahů a komunikace Plzeňského Prazdroje a členka představenstva společnosti.
Ocenění Rhodos je od svého počátku v roce 1997 udělováno výhradně společnostem s působností v rámci České republiky. O udělení ocenění jak v kategorii cena veřejnosti, tak i o pořadí v jednotlivých oborových kategoriích rozhoduje na 300 zkušených českých i zahraničních vrcholových manažerů. Hlavním cílem soutěže je na základě nezávislých rozhodnutí sestavit žebříček firem s nejlepší image v nejrůznějších oblastech podnikání.
Tisková mluvčí Plzeňského Prazdroje Kateřina Krásová je médiím k dispozici
na těchto kontaktech:
Mobil: +420 724 617 219
Poznámky pro editory
- S celkovým prodejem téměř 9,7 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2013 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
- Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem společnosti SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
- SABMiller plc je jednou z předních světových pivovarnických společností, se 70 tisíci zaměstnanci v 75 zemích celého světa. Nabízí více než 200 pivních značek včetně celosvětově známých, jako jsou Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Miller Genuine Draft a Grolsch, stejně jako přední lokální značky Aguila (Kolumbie), Castle (Jižní Afrika), Miller Lite (USA), Snow (Čína), Victoria Bitter (Austrálie) nebo Tyskie (Polsko).
Plzeň