- Novinky
- Udržitelnost a odpovědnost
- Obchodní výsledky
- Ocenění
- Akce
- Pilsner Urquell
- Gambrinus
- Radegast
- Velkopopovický Kozel
- Birell
- Volba sládků
- Ostatní produkty
NOVÉ DVANÁCTCE Z NOŠOVIC SE DAŘÍ. VYPILO SE UŽ 20 MIL. PIV
20.10.2014 RadegastNové pivo Radegast Ryze Hořká 12 má u pivařů úspěch, což potvrzuje 20 milionů vypitých půllitrů během prvních třech měsíců od uvedení na trh. Zvýšený zájem a spokojenost přichází i od hospodských. Aktuálně se Ryze Hořká 12 čepuje téměř v 1800 hospodách a restauracích, což je o 11 % více než tomu bylo u piva Radegast Premium ve stejném období loni, a celkově se ho meziročně vyčepovalo o 4 % více. Narostl i prodej v lahvích a plechovkách, a to o 10 %.
S tím, jak se novému ležáku daří, jsou v pivovaru spokojeni. „Ryze Hořká 12 naplnila naše očekávání. Výsledky i ohlasy z trhu potvrzují, že nový ležák lidem chutná. Příjemně nás překvapil nárůst počtu hospod. Chuťově plné hořké pivo tedy oslovuje nové spotřebitele i na místech, kde se dříve Radegast nečepoval,“ řekl manažer značky Radegast Miroslav Peichl.
Za úspěchem novinky stojí především prodeje v hospodách, restauracích a v obchodech, ale k jeho rostoucí oblibě přispěly i festivaly jako Colours of Ostrava, Masters of Rock nebo Radegast den, kde byly nárůsty prodejů ležáku i několikanásobné oproti předchozím letům.
Pivo Radegast Ryze Hořká 12 uvedl nošovický pivovar na trh před letní sezónou. Nový světlý ležák nahradil v portfoliu pivovaru stávající Radegast Premium. Pivovar tak reagoval na to, že řada piv se svým chuťovým profilem přiblížila Radegastu. V Nošovicích tak po 44 letech svůj ležák znovu chuťově odlišili od průměru na trhu. Nová Radegast Ryze Hořká 12 je plnější, více ale příjemně hořká s výrazným chmelovým aroma, čehož je dosaženo užitím vybraných tří druhů moravského chmele.
Poznámky pro editory
- V pivovaru Radegast se vaří pivo od roku 1970. Oblibu si získalo díky své charakteristické výrazně hořké chuti. Nyní je pivovar Radegast součástí společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s.
- S celkovým prodejem téměř 9,7 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2013 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
- Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem společnosti SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
- SABMiller plc je jednou z předních světových pivovarnických společností, s 75 tisíci zaměstnanci v 75 zemích celého světa. Nabízí více než 200 pivních značek včetně celosvětově známých jako jsou Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Miller Genuin Draft a Grolsh, stejně jako přední lokální značky Aguila (Kolumbie), Castle (Jižní Afrika), Miller Lite (USA), Snow (Čína), Victoria Bitter (Australie) nebo Tyskie (Polsko).
Kontakt:
Kateřina Krásová
Plzeňský Prazdroj
724 617 219
Plzeňský Prazdroj na sociálních sítích:
Twitter https://twitter.com/Prazdroj1
LinkedIN https://www.linkedin.com/company/plzensky-prazdroj
Youtube http://www.youtube.com/user/PlzenskyPrazdroj1
Nošovice