Malá sázka o Velké pivo: více než deset tisíc piv zadarmo a navrch speciální Fanzóna pro české fanoušky

11.11.2014 Gambrinus

Očekávaný kvalifikační zápas české fotbalové reprezentace s Islandem, který se odehraje 16. listopadu na plzeňském stadionu, přinese fanouškům kromě fotbalové podívané i více než 10 000 speciálních plechovek piva Gambrinus s portréty známých a úspěšných českých hráčů. O výbornou fotbalovou atmosféru nepřijdou ani fandové bez lístku. Fotbalovou událost budou moci společně sledovat v areálu Plzeňského Prazdroje jen asi 200 metrů od dějiště zápasu.

Mimořádná pivní odměna vyplynula ze sázky, kterou mezi sebou uzavřel trenér fotbalové reprezentace Pavel Vrba a sládek pivovaru Gambrinus Pavel Zítek. Díky skvělému vítězství českého týmu v předcházejících kvalifikačních zápasech dostane každý dospělý návštěvník fotbalového utkání ČR – Island po zápase oproti vstupence plechovku piva Gambrinus s portrétem českého fotbalisty.  Šlágr fotbalového podzimu, ve kterém se utkají dosud neporažené týmy skupiny A kvalifikace na EURO 2016 je vyprodaný, proto se dá předpokládat, že bude rozdáno více než 10 000 piv. Plechovky piva budou rozdány po zápase, při východech ze stadionu. Stačí si vybrat jedno ze tří výdejních míst, ukázat vstupenku ze zápasu a prokázat plnoletost.

„Samozřejmě jsem v prvé řadě nesmírně rád, že jsme do úvodu šampionátu vstoupili beze ztráty bodu. Proto bych chtěl ještě jednou poděkovat svému mužstvu, které předvedlo opravdu dobré výkony. O to víc mě těší, že jsme udělali radost našim fanouškům i pivním dárkem. Věřím, že i po zápase s Islandem budou mít fanoušci důvod si připít na naše vítězství,“ řekl Pavel Vrba, trenér české fotbalové reprezentace.

„Čeští fanoušci si mimořádnou pivní odměnu plně zaslouží, stejně jako je třeba vyseknout poklonu naší fotbalové reprezentaci. Po zápase dostanou zdarma pivo všichni diváci, včetně islandských fanoušků. Doufám, že těm bude chutnat hořce,“ uvedl sládek pivovaru Gambrinus Pavel Zítek.

Chvíle fotbalové radosti a napětí si budou moci společně užít i ti, na které se vstupenky na zápas nedostaly. Na nádvoří Plzeňského Prazdroje, vzdáleného jen asi 200 metrů od plzeňského stadionu, poběží utkání s Islandem v přímém přenosu na velkoplošné obrazovce. Kromě sledování zápasu čeká návštěvníky i spousta doprovodných aktivit jako malování českých vlajek na tváře fanoušků, měření rychlosti střely na bránu nebo vystoupení Jana Webbera, mistra v žonglování s balonem. O rozbor utkání se postarají zástupci z řad vicemistrů Evropy z roku 1996. V rámci předzápasového programu budou mít návštěvníci také možnost atraktivních prohlídek pivovaru Gambrinus. Fotbalová fanzóna s kapacitou pro tři tisíce fanoušků vyroste v Plzni přímo na nádvoří Plzeňského Prazdroje a v restauraci Na Spilce (U Prazdroje 7, Plzeň). Doprovodný program začne 16. listopadu už v 18 hodin, zápas začíná ve 20.45hod.

 

Pro více informací kontaktujte:

Jakub Žižka

Botticelli

+ 420 602 624 634

 

Vladimír Jurina

PR Manager

Plzeňský Prazdroj, a.s.

Ovocný trh 8, Praha 1, 110 00

+420 724 617 886

 

Plzeňský Prazdroj na sociálních sítích:

Twitter                   https://twitter.com/Prazdroj1

LinkedIn                https://www.linkedin.com/company/plzensky-prazdroj

Youtube                http://www.youtube.com/user/PlzenskyPrazdroj1

 

Poznámky pro editory:

  • Široké portfolio značky Gambrinus se skládá z produktů Gambrinus Originál 10°, Gambrinus 11° Excelent, světlého ležáku Gambrinus Premium a  Gambrinusu Dry s nižším obsahem cukru.
  • Od roku 2012 je nabídka značky Gambrinus rozšířena o produkty Gambrinus Limetka & Bezinka a Gambrinus Řízný citrón a od letošního roku i variantu Gambrinus Šťavnatý Grep. Jedná se o míchané nápoje z piva a ovocné šťávy. Charakteristické pro ně jsou obsah alkoholu 2,1% a osvěžující ovocná chuť.
  • Díky dodržování originálních varních postupů charakteristických pro české pivo, a také díky použití tradičních českých pivovarských surovin může Gambrinus používat označení České pivo jako garanci kvality.
  • Historie značky Gambrinus sahá do roku 1869. Gambrinus je pivo, které zvítězilo v myslích a srdcích českých spotřebitelů díky vysoké kvalitě a  dodržování originálních varních postupů.
  • S celkovým prodejem téměř 9,7 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2013 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • SABMiller plc je jednou z předních světových pivovarnických společností, se 70 tisíci zaměstnanci v 75 zemích celého světa. Nabízí více než 200 pivních značek včetně celosvětově známých jako jsou Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Miller Genuin Draft a Grolsch, stejně jako přední lokální značky Aguila (Kolumbie), Castle (Jižní Afrika), Miller Lite (USA), Snow (Čína), Victoria Bitter (Austrálie) nebo Tyskie (Polsko).

Praha