Malá sázka o Velké pivo: Čeští fanoušci oslavili fotbalové vítězství nad Islandem pivem zadarmo

17.11.2014 Gambrinus

Po včerejším vítězství 2:1 nad Islandem bylo rozdáno divákům fotbalového utkání na plzeňském stadionu více než 10 000 speciálních plechovek piva Gambrinus s portréty známých a úspěšných českých fotbalistů. Ve fanzóně na nádvoří Plzeňského Prazdroje a v restauraci Na Spilce prožili pro změnu fotbalovou atmosféru fanoušci, na které se vstupenky nedostaly.

Mimořádná pivní odměna pro diváky zápasu Česko – Island vyplynula ze sázky mezi koučem reprezentačního týmu Pavlem Vrbou a sládkem pivovaru Gambrinus Pavlem Zítkem. Díky vítězství českých fotbalistů v předcházejících zápasech s Tureckem a Kazachstánem bylo rozdáno fanouškům na plzeňském stadionu více než 10 000 piv.

„Fanoušci si mimořádnou pivní odměnu za podporu českému týmu zasloužili. Další kvalifikační zápasy na EURO 2016 se odehrají v příštím roce, a je možné, že naše fanoušky opět odměníme pivem Gambrinus. Zvláště když „doženou“ svými hlasy český tým až do finálových bojů ve Francii,“ uvedl sládek pivovaru Gambrinus Pavel Zítek.

Fandové, na které se vstupenky na zápas s Islandem nedostaly, prožili chvíle fotbalové radosti a napětí ve fanzóně v Plzni na nádvoří Plzeňského Prazdroje, vzdáleného jen asi 200 metrů od plzeňského stadionu a v restauraci Na Spilce.

„Zkrátka nepřišli ani fanoušci, na které se vstupenky nedostaly. Ve spolupráci s FAČR jsme pro ně připravili fanzónu, kde mohli zápas sledovat v přímém přenosu na velkoplošných obrazovkách a společně navíc zažít spousty dalších doprovodných aktivit,“ řekl Miroslav Peichl, manažer značky Gambrinus.

Mnozí návštěvníci fanzóny si během fotbalového odpoledne užili atraktivní prohlídky pivovaru Gambrinus, malování českých vlajek na své tváře, měření rychlosti střely na bránu nebo vystoupení Jana Webbera, mistra v žonglování s balonem.

 

Pro více informací kontaktujte:

Jakub Žižka

Botticelli

+ 420 602 624 634

 

Vladimír Jurina

PR Manager

Plzeňský Prazdroj, a.s.

Ovocný trh 8, Praha 1, 110 00

+420 724 617 886

 

Plzeňský Prazdroj na sociálních sítích:

Twitter                   https://twitter.com/Prazdroj1

LinkedIn                               https://www.linkedin.com/company/plzensky-prazdroj

Youtube                http://www.youtube.com/user/PlzenskyPrazdroj1

 

Poznámky pro editory:

  • Široké portfolio značky Gambrinus se skládá z produktů Gambrinus Originál 10°, Gambrinus 11° Excelent, světlého ležáku Gambrinus Premium a  Gambrinusu Dry s nižším obsahem cukru.
  • Od roku 2012 je nabídka značky Gambrinus rozšířena o produkty Gambrinus Limetka & Bezinka a Gambrinus Řízný citrón a od letošního roku i variantu Gambrinus Šťavnatý Grep. Jedná se o míchané nápoje z piva a ovocné šťávy. Charakteristické pro ně jsou obsah alkoholu 2,1% a osvěžující ovocná chuť.
  • Díky dodržování originálních varních postupů charakteristických pro české pivo, a také díky použití tradičních českých pivovarských surovin může Gambrinus používat označení České pivo jako garanci kvality.
  • Historie značky Gambrinus sahá do roku 1869. Gambrinus je pivo, které zvítězilo v myslích a srdcích českých spotřebitelů díky vysoké kvalitě a  dodržování originálních varních postupů.
  • S celkovým prodejem téměř 9,7 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2013 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a  s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • SABMiller plc je jednou z předních světových pivovarnických společností, se 70 tisíci zaměstnanci v 75 zemích celého světa. Nabízí více než 200 pivních značek včetně celosvětově známých jako jsou Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Miller Genuin Draft a Grolsch, stejně jako přední lokální značky Aguila (Kolumbie), Castle (Jižní Afrika), Miller Lite (USA), Snow (Čína), Victoria Bitter (Austrálie) nebo Tyskie (Polsko).

Praha