PIVOVAR RADEGAST PŘIVÍTAL JUBILEJNÍHO NÁVŠTĚVNÍKA

25.11.2014 Radegast

Velké překvapení zažil v pivovaru Radegast v Nošovicích Václav Lukoš z Jablunkova. Stal se letošním jubilejním 33 333. návštěvníkem a od manažera závodu a vedoucí návštěvnických služeb tak obdržel pamětní certifikát, dva kartony piva a dárkový poukaz na skleněný půllitr s vybroušeným vlastním jménem.

Seznámit se s tím, jak se vaří správně hořké pivo Radegast, přijel pan Václav Lukoš.  „Jelikož jsem fanouškem piva Radegast, zajímá mě, jak se moje oblíbené pivo vyrábí. Prohlídka pivovaru se mi velmi líbila. Dozvěděl jsem se, že nošovičtí sládci používají k jeho vaření tři druhy chmele z moravských chmelnic. Překvapilo mě, že na kvalitu vody dohlížejí na varně živí pstruzi. A užil jsem degustaci piva ve vyhlídkové věži. Určitě doporučuji všem, aby se do pivovaru přijeli podívat,“ řekl spokojený návštěvník, který se radoval z certifikátu čestného hosta a pivních dárků, které mu předal Ivo Kaňák, manažer závodu Radegast.

Pivovar v letošním roce přistoupil po dohodě s Českým statistickým úřadem na novou metodiku sledování návštěvnosti pivovaru. Byly přesně nastaveny ukazatele, podle kterých se určují osoby využívající služby a prostory pivovaru. „Nově započítáváme do návštěvnosti i účastníky speciálních prohlídek, zážitkových programů či akcí jako je Den Radegastu, které se konají v pivovaru,“ vysvětluje Martina Sikorová, vedoucí Návštěvnického centra.

„Jsem rád, že jsme společně se zástupci Plzeňského Prazdroje zformulovali odpovídající metodiku pro sledování počtu návštěvníků, která je v souladu s potřebami monitoringu návštěvnosti u podobných turistických míst a objektů,“ chválí si nový systém sledování návštěvnosti Miloslav Chlad z Českého statistického úřadu.

Největší zájem o prohlídku pivovaru Radegast mají tuzemští návštěvníci, z letošních 33 333 návštěvníků bylo 90 % Čechů. Z cizinců byli nejčastějšími hosty turisté z Polska či Slovenska, kteří to mají nejblíže. Do Nošovic však zavítali také návštěvníci ze vzdálenějších zemí jako z Norska, Dánska, USA či Jižní Koreje.

Návštěvnické centrum se nyní připravuje na zimní turistickou sezónu. „Na středeční večery v prosinci chystáme speciální večerní prohlídky se školou čepování,“ říká Martina Sikorová. Radegast také připravil několik speciálních novinek v dárkové prodejně a od začátku prosince je zapojen také v novém projektu Beskydy Card. „Ve vybraných dnech bude možné s touto kartou získat slevu na prohlídku pivovaru,“ přibližuje Sikorová. Aktuální otevírací dobu Návštěvnického centra s Radegastovým obchodem najdete na webových stránkách.

 

Aktuální informace lze najít na stránkách www.pivovar.radegast.cz nebo na telefonním čísle 558 602 566.

 

Poznámky pro editory

  • V pivovaru Radegast se vaří pivo od roku 1970. Oblibu si získalo díky své charakteristické výrazně hořké chuti. Nyní je pivovar Radegast součástí společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s.
  • S celkovým prodejem téměř 9,7 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2013 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem společnosti SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
  • SABMiller plc je jednou z předních světových pivovarnických společností, s 75 tisíci zaměstnanci v 75 zemích celého světa. Nabízí více než 200 pivních značek včetně celosvětově známých jako jsou Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Miller Genuin Draft a Grolsh, stejně jako přední lokální značky Aguila (Kolumbie), Castle (Jižní Afrika), Miller Lite (USA), Snow (Čína), Victoria Bitter (Australie) nebo Tyskie (Polsko).

 

Kontakt:

Kateřina Krásová

Plzeňský Prazdroj

724 617 219

 

Plzeňský Prazdroj na sociálních sítích:

Twitter https://twitter.com/Prazdroj1

LinkedIN https://www.linkedin.com/company/plzensky-prazdroj

Youtube http://www.youtube.com/user/PlzenskyPrazdroj1

Nošovice