PLZEŇSKÝ PRAZDROJ VYLEPŠIL SVŮJ INTERNETOVÝ OBCHOD

26.11.2014 Ostatní

Výrazné grafické, ale především funkční novinky na svém internetovém obchodu eshop.prazdroj.cz připravil pro příznivce pivní tématiky Plzeňský Prazdroj. Nový e-shop je nyní bezproblémově dostupný jak na počítačích, tak i na tabletech a chytrých telefonech. Změnou prošel ale i systém zpracování a vyřízení objednávek, který je rychlejší a jednodušší.

Plzeňský Prazdroj prodává více než 15 % svého dárkového zboží přes svůj internetový obchod. A protože roční nárůst prodeje se již blíží 20 %, rozhodl se pivovar pro modernizaci. V průběhu podzimu prošel e-shop výraznými grafickými i funkčními změnami.

Stránky obchodu se nyní zobrazují přehledně, i když si je zákazník prohlíží na tabletu či chytrém telefonu. Pivovar zároveň zlepšil a urychlil systém vyřizování objednávek, kde je další novinkou například možnost nechat si zboží prostřednictvím služby Uloženka.cz zaslat na výdejnu ve vybraném městě. „Výsledná podoba naší internetové prodejny zohlednila náměty zákazníků i odborníků s nejlepšími zkušenostmi z oblasti digitálních technologií,“ říká Jindřiška Eliášková, manažerka cestovního ruchu a péče o historické dědictví Plzeňského Prazdroje.

Podle Eliáškové kupují muži nejčastěji pivní sklo, trička či mikiny. Ženy pak nejvíc jako dárek objednávají dárkové balíčky či sklenice s věnováním. „Letos je velmi populární limitovaná kolekce zboží vyrobená k 140. výročí Velkopopovického Kozla. Navíc na Vánoce jsme pro naše zákazníky připravili speciální dárkové balíčky za atraktivní ceny a nově je také možné si přes e-shop zakoupit poukazy na zážitkové programy ve všech našich pivovarech, tedy v Plzni, Velkých Popovicích a Radegastu v Nošovicích,“ pokračuje.

Plzeňský Prazdroj nabízí prostřednictvím e-shopu více než 600 položek spojených s historií pivovarnictví i konkrétních značek – Pilsner Urquell, Gambrinus, Radegast, Velkopopovický Kozel a Birell. Stránky nabízí možnost srovnat sortiment podle nejprodávanějších položek, novinek či konkrétní akce. „ Aktuálně připravujeme rozšíření nabídky o dárkové zboží značek Frisco, Fénix či Kingswood,“ zakončuje Jindřiška Eliášková.

Prohlédněte si nový e-shop Plzeňského Prazdroje na eshop.prazdroj.cz

 

Tisková mluvčí Plzeňského Prazdroje Kateřina Krásová je médiím k dispozici

na těchto kontaktech:

Mobil: +420 724 617 219

Email:


Poznámky pro editory

  • S celkovým prodejem téměř 9,7 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2013 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem společnosti SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
  • SABMiller plc je jednou z předních světových pivovarnických společností, se 70 tisíci zaměstnanci v 75 zemích celého světa. Nabízí více než 200 pivních značek včetně celosvětově známých, jako jsou Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Miller Genuine Draft a Grolsch, stejně jako přední lokální značky Aguila (Kolumbie), Castle (Jižní Afrika), Miller Lite (USA), Snow (Čína), Victoria Bitter (Austrálie) nebo Tyskie (Polsko).

Plzeň