Nejpopulárnější české pivo je podle novinářů Pilsner Urquell

15.4.2015 Pilsner Urquell

V novinářské anketě Naše pivo 2015, pořádané Českým svazem pivovarů a sladoven, zvítězil v popularitě plzeňský ležák Pilsner Urquell. Ankety, v níž novináři vybírají nejpopulárnější české pivo, se letos zúčastnilo 235 novinářů ze všech druhů médií a napříč celou Českou republikou.

Ankety Naše pivo 2015 se zúčastnilo celkem 235 novinářů, 68 % respondentů byli muži, 32 % ženy. Každý třetí respondent pracuje v online médiích, 24 % píše pro odborné tituly a 20 % oslovených pracuje v denících.

Další podrobné informace k anketě zveřejnil Český Svaz Pivovarů a Sladoven na svých stránkách.


Tisková mluvčí Plzeňského Prazdroje Kateřina Krásová je médiím k dispozici

na těchto kontaktech:

Mobil: +420 724 617 219

Email:


Poznámky pro editory:

  • S celkovým prodejem přes 10 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2014 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem společnosti SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
  • SABMiller plc je jednou z předních světových pivovarnických společností, se 70 tisíci zaměstnanci v 80 zemích celého světa. Nabízí více než 200 pivních značek včetně celosvětově známých, jako jsou Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Miller Genuine Draft a Grolsch, stejně jako přední lokální značky Aguila (Kolumbie), Castle (Jižní Afrika), Miller Lite (USA), Snow (Čína), Victoria Bitter (Austrálie) nebo Tyskie (Polsko).

Plzeň