NEJOBLÍBENĚJŠÍ „NOVÉ“ NÁPOJE? VOLBU SPOTŘEBITELŮ VYHRÁL CIDER KINGSWOOD, RADEGAST RYZE HOŘKÁ 12 A BIRELL ZÁZVOR!

24.4.2015 Společnost

Plzeňský Prazdroj získal hned tři ocenění za pružnou reakci na měnící se požadavky českých spotřebitelů. V pravidelném každoročním průzkumu „Volba spotřebitelů – novinka roku 2015“ zvítězil ve třech kategoriích! Jablečný cider Kingswood ovládl kategorii ciderů, Birell s osvěžující příchutí zázvoru potvrdil oblibu nových chutí této nealkoholické pivní značky. Mezi inovacemi v kategorii piv hlasující nejvíce ocenili Radegast Ryze Hořkou 12 z Nošovic.

Získaná ocenění potvrzují skutečnost, že Plzeňský Prazdroj pružně reaguje na měnící se pivní trh. „Český pivní trh se za poslední tři roky změnil víc než za posledních 50 let. Mění se chutě spotřebitelů. Inovace hrají na trhu, kde má zákazník mnoho možností výběru, strategickou roli,“ říká k současnému trendu Grant McKenzie, marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje. „Bedlivě sledujeme přání spotřebitelů, snažíme se jim vycházet vstříc a nabídnout výjimečné chuťové zážitky pro mnoho různých příležitostí.,“ dodal.

Oceněné novinky

Jablečný cider Kingswood je mírně alkoholický osvěžující nápoj ideální pro muže i ženy. Plzeňský Prazdroj ladil jeho chuť celý rok před uvedením na trh. Výsledný nápoj je připraven z pečlivě vybraných jablečných odrůd. Hodí se k většině pokrmů, neobsahuje umělá aromata, barviva ani sladidla. Během jednoho roku získal padesátiprocentní podíl na tomto dynamicky rostoucím trhu.

Birell Zázvor doplnil v dubnu loňského roku dvě dosavadní ochucené varianty nealkoholického Birellu – Limetka & Malina a Citrón & Granátové jablko. Zázvorová příchuť se záhy vyhoupla mezi nejoblíbenější varianty nealkoholického piva na českém trhu. Birell Zázvor je stejně jako jeho další ochucené varianty Birellu bez konzervantů i umělých barviv a obsahuje jen 23 kcal/100 ml.

Světlý ležák Radegast Ryze Hořká 12 byl loni v létě nejvýraznější chuťovou inovací pivovaru Radegast po dlouhých 44 letech. Nové pivo je plnější, více hořké s výrazným chmelovým aroma, čehož nošovičtí sládci dosáhli užitím vybraných tří druhů moravského chmele. Pivo se vaří tradičním způsobem a trojitým chmelením.

V patnáctém ročníku tradičního spotřebitelského průzkumu byly i letos oceněny výrobky uvedené na rychloobrátkový trh za uplynulý rok a půl. V konkurenci mnoha jiných značek získaly tři nápoje Plzeňského Prazdroje nejvíce hlasů od 4 000 respondentů v kategoriích ciderů, nealkoholických piv a piv.

 

Tisková mluvčí Plzeňského Prazdroje Kateřina Krásová je médiím k dispozici

na těchto kontaktech:

Mobil: +420 724 617 219

Email:


Poznámky pro editory

  • S celkovým prodejem více než 10 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2014 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem společnosti SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
  • SABMiller plc je jednou z předních světových pivovarnických společností, se 70 tisíci zaměstnanci v 80 zemích celého světa. Nabízí více než 200 pivních značek včetně celosvětově známých, jako jsou Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Miller Genuine Draft a Grolsch, stejně jako přední lokální značky Aguila (Kolumbie), Castle (Jižní Afrika), Miller Lite (USA), Snow (Čína), Victoria Bitter (Austrálie) nebo Tyskie (Polsko).

Praha