STUDENTI SI DÍKY PLZEŇSKÉMU PRAZDROJI PRAKTICKY ZKUSILI PROPOJENÍ SPOLEČENSKÉ ODPOVĚDNOSTI A MARKETINGU

10.3.2016 Udržitelnost a odpovědnost

Přes třicet zahraničních studentů si ve Velkých Popovicích vyzkoušelo jak propojit firemní společenskou odpovědnost a marketing značky Excelent.

Na sklonku února Plzeňský Prazdroj realizoval dvoudenní seminář pro vysokoškolské studenty. Vzdělávací projekt proběhl v rámci spolupráce Prazdroje a programu CEMS (globální aliance vysokých škol a korporátních partnerů, poskytující mezinárodní magisterské studium) při Vysoké škole ekonomické v Praze.

Ve dnech 25. – 26. února mělo přes třicet českých i zahraničních studentů možnost nahlédnout nejen do tématiky CSR, ale také poznat pivovar ve Velkých Popovicích a udělat si obrázek o otevřené a přátelské firemní kultuře Plzeňského Prazdroje. „Během dvoudenního semináře s Plzeňským Prazdrojem jsem se dozvěděl mnohé o technologiích a nejnovějších trendech v oblasti pivovarnictví. Velmi příjemně mě překvapilo, kolik úsilí a zdrojů společnost vynakládá na oblast CSR. Pravděpodobně nejsilnějším zážitkem pro mě pak byla možnost navštívit a vidět naživo fungování čističky odpadních vod, kterou společnost vlastní,“  popsal své dojmy ze semináře student Adnan Drnda. O zkušenosti se se studenty podělili specialisté na společenskou odpovědnost firem a vrcholní manažeři firmy, v čele s členkou představenstva a ředitelkou firemních vztahů a komunikace Drahomírou Mandíkovou. V rámci dvoudenního semináře dostali studenti možnost nahlédnout do základních principů firemní společenské odpovědnosti, zjistili, jak v této oblasti správně nastavit cíle, prohlédli si čističku odpadních vod i samotný velkopopovický pivovar. „V rámci dvoudenního semináře si studenti mohli sami vyzkoušet, jakým způsobem lze pracovat s marketingovou komunikací ve vztahu k nejrůznějším CSR aktivitám, což je trend poslední doby, který bude i nadále nepochybně celosvětově na vzestupu,“ říká Natália Uhrecká senior specialistka Talent managementu Plzeňského Prazdroje

 

Tisková mluvčí Plzeňského Prazdroje Judita Urbánková je médiím k dispozici

na těchto kontaktech:

Mobil: +420 724 617 219

E-mail:


Poznámky pro editory

  • S celkovým prodejem více než 10 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2014 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem společnosti SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
  • Za dlouhodobý přínos k rozvoji společenské odpovědnosti v ČR byl Plzeňský Prazdroj, a.s., oceněn Zlatým certifikátem v soutěži TOP odpovědná firma 2015, pořádané platformou Byznys pro společnost.
  • SABMiller plc je jednou z předních světových pivovarnických společností, se 70 tisíci zaměstnanci v 80 zemích celého světa. Nabízí více než 200 pivních značek včetně celosvětově známých, jako jsou Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Miller Genuine Draft a Grolsch, stejně jako přední lokální značky Aguila (Kolumbie), Castle (Jižní Afrika), Miller Lite (USA), Snow (Čína), Victoria Bitter (Austrálie) nebo Tyskie (Polsko).

Plzeň