PLZEŇSKÝ PRAZDROJ PEČUJE O ZDRAVÍ SVÝCH ZAMĚSTNANCŮ

17.3.2016 Udržitelnost a odpovědnost

V týdnu 22. – 26. února se zaměstnanci Plzeňského Prazdroje mohli zapojit do programu Dny zdraví. Na pracovišti je čekalo čerstvé ovoce, zdravotní prohlídky, cvičení pod vedením profesionálních trenérů, přednášky o zdravém životním stylu, webová stránka zaměřená na zdravé stravování i speciální nabídka v závodním stravování orientovaná na zdravou výživu a mnohé další aktivity prohlubující zájem o zdraví.

Desetičlenný tým pod vedením manažera zaměstnaneckých vztahů Milana Kozy připravil zaměstnancům ve všech pivovarech Plzeňského Prazdroje i v obchodním centru v Praze týden plný zdraví. Hlavní část Dnů zdraví spočívala v kruhovém programu celkové péče o fyzickou stránku člověka. Na úvodním stanovišti každý získal přehled o celém programu a mohl vyrazit na jednotlivá stanoviště, na kterých odborníci měřili tlak, stanovili BMI (Body Mass Index) a zároveň poradili, jak zlepšit celkovou tělesnou kondici. Na dalších stanovištích si zájemci mohli nechat změřit tlak a kapacitu plic, vyšetřit kosterní konstrukci těla či mateřská znaménka a získat základní informace o onkologických onemocněních. Součástí programu byly také přednášky o zdravém životním stylu a cvičení na pracovišti, během něhož trenéři procházeli kanceláře a předváděli zaměstnancům protahovací a posilovací cviky, zaměřené na dlouhodobé strnulé polohy při práci u počítače.

Plzeňský Prazdroj nabízí svým zaměstnancům nejrůznější benefity. Samozřejmostí je pět týdnů dovolené, možnost využít jeden den v roce pro dobrovolnické aktivity, příspěvky na zdravotnickou péči, dopravu a připojištění, ale nezapomíná se ani na sportovní a kulturní vyžití. Pivovar zároveň poskytuje poukázky na nákup piva, dotované stravování a pivo na dovolenou či vánoční svátky. Zaměstnanci, kteří nepracují přímo ve výrobě, mohou využít i možnost práce z domova a pružnou pracovní dobu. Chtěli jsme tuto nabídku ještě rozšířit a zaměstnancům dopřát také možnost komplexní preventivní péče o zdraví,“ říká Milan Koza.

Aktivně se zúčastnilo téměř 20 % zaměstnanců Plzeňského Prazdroje, nejvíce kancelářských profesí, ale zapojili se i zaměstnanci výroby a manažeři.

 

Tisková mluvčí Plzeňského Prazdroje Judita Urbánková je médiím k dispozici

na těchto kontaktech:

Mobil: +420 724 617 219

E-mail:


Poznámky pro editory

  • S celkovým prodejem více než 10 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2014 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem společnosti SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
  • Za dlouhodobý přínos k rozvoji společenské odpovědnosti v ČR byl Plzeňský Prazdroj, a.s., oceněn Zlatým certifikátem v soutěži TOP odpovědná firma 2015, pořádané platformou Byznys pro společnost.
  • SABMiller plc je jednou z předních světových pivovarnických společností, se 70 tisíci zaměstnanci v 80 zemích celého světa. Nabízí více než 200 pivních značek včetně celosvětově známých, jako jsou Pilsner Urquell, Peroni Nastro Azzurro, Miller Genuine Draft a Grolsch, stejně jako přední lokální značky Aguila (Kolumbie), Castle (Jižní Afrika), Miller Lite (USA), Snow (Čína), Victoria Bitter (Austrálie) nebo Tyskie (Polsko).

Praha