Spotřebitelské soutěže mají v pivovarnictví velkou tradici

19.9.2005 Ostatní

První spotřebitelské soutěže se konaly už takřka před 70 lety


V roce 1937 uspořádal Pivovar Velké Popovice pro všechny své spotřebitele soutěž na podporu prodeje již v té době velmi populárního černého Kozla. Byla to jedna z prvních reklamních akcí v novodobé historii českého pivovarnictví. Částečnou inspiraci v době první republiky hledala značka Velkopopovický Kozel i letos, při plánování své nejnovější aktivity – celonárodní spotřebitelské soutěže „Dopřej si Kozla, Kozel Ti dopřeje“. Vítězové získají od Kozla originální korbel z limitované edice, stejně jako v roce 1937, nebo pivo na rok zdarma.


„Velkopopovický Kozel, tradiční české kvalitní pivo, se ke své tradici hlásí i nejnovější celostátní spotřebitelskou promocí, která bude probíhat od 19. září do 30. listopadu. Jde o originální limitovanou edici korbelů, které získá prvních 70 000 soutěžících, kteří nasbírají alespoň 30 pečetí ze dvou druhů piva ze všech variant lahvového piva: Velkopopovický Kozel Světlý, Černý, Premium a 11° Medium. Unikátní korbel s bránou pivovaru není na prodej, je to zasloužená odměna pro skutečné znalce. Na 100 nejpilnějších sběratelů na konci soutěže čeká Kozlovo pivo na rok zdarma,“ řekl Petr Polák, manažer značky Velkopopovický Kozel.


Velkopopovický Kozel patří mezi tři nejprodávanější lahvová piva na českém trhu, pravidelně získává ocenění kvality v domácích i zahraničních soutěžích. Jeho tmavá varianta patří mezi nejlepší česká tmavá piva, už sedmkrát získal ocenění Tmavé pivo roku.


Bližší informace:


Alexej Bechtin, tiskový mluvčí Plzeňského Prazdroje, tel.: 257 287 209, 724 617 219
Radim Kovács, AMI Communications, tel.: 234 124 112, 724 012 617


X X X



  • Plzeňský Prazdroj, a. s. je lídrem českého trhu a s vývozem do 50 zemí celého světa je zároveň největším exportérem českého piva. Plzeňský Prazdroj patří do mezinárodní pivovarnické společnosti SABMiller plc, jedné z největších na světě, přítomné ve 40 zemích čtyř kontinentů.

  • Velkopopovický Kozel je značkou, která má své nezastupitelné místo v  portfoliu Plzeňského Prazdroje. Patří ke značkám s nejdynamičtějším růstem jak na českém, tak i na zahraničních trzích. Velkopopovický Kozel Černý je zároveň lídrem trhu s tmavými pivy v České republice. Pivovar Velké Popovice v loňském roce oslavil 130 let od svého založení v roce 1874.

  • Aktuální informace o aktivitách a projektech podporovaných značkou Velkopopovický Kozel najdete na internetových stránkách www.kozel.cz.

Praha