Nová série oblíbených TV reklam Radegast

10.11.2005 Ostatní

Po čtyřech měsících přichází značka Radegast s další trojicí příběhů ukazujících drobné každodenní „hořkosti života“ v reklamních TV spotech. Příběhy vychází z kreativního konceptu „Život je hořký, bohudík.“, jehož základní myšlenkou je právě souvislost mezi drobnými každodenními „hořkostmi života“ a typickou hořkostí piva Radegast. Symbolizuje duševní sílu Moraváků zvládat „hořké“ životní situace, kterým se pak s přáteli u piva s nadhledem zasmějí. Značka Radegast se na televizní obrazovky vrátila po tříleté odmlce v červenci letošního roku.



„Hořkost je specialitou Radegastu, která jej odlišuje od jiných piv a pro kterou je zvláště na Moravě tak oblíbené“, říká Milan Gába, manager značky Radegast. „Cílem kampaně je ujistit spotřebitele, především v cílovém regionu Moravy, že Radegast je velkou pivní značkou s typickou hořkostí, která je ve spotech symbolizována drobnými denními „hořkými“ příběhy,“ dodal Milan Gába.


Nová trojice přináší příběh stěhováků, kteří musí nábytek vynést do nejvyššího patra po schodech, protože nejede výtah, pak příběh mladého muže, kterému ujede před nosem autobus a po doběhnutí na zastávku jej ke vší smůle postříká projíždějící auto vodou z kaluže, a také příběh ze stavby, kdy stavbaři chystajícímu si svačinu rozmačká jídlo kolega přesouvanou paletou.


Za kamerou stál režisér Vladimír Michálek, který má za sebou řadu úspěšných filmů, např. Je třeba zabít Sekala (1998), Anděl exit (2000), Babí léto (2001) a je rovněž autorem výrazných reklamních kampaní, např. „Třídíme odpad“ nebo „Sýry Želetava“. Hudbu a kreativu navrhla agentura Rust2.


X X X


Od roku 1999 je pivovar Radegast součástí největší pivovarské firmy v České republice, společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. V Pivovaru Radegast se vaří pivo od roku 1970. Je nejmladším a nejmodernějším pivovarem v České republice. Ročně produkuje přes 2 mil hl. piva při cca 300 zaměstnancích. Vyrábí pivo typu „klasický český ležák“ a je rovněž výrobcem kvalitního sladu ve vlastní pivovarské sladovně. Do variant značky Radegast patří Radegast Premium, Radegast Original a nealkoholické pivo Radegast Birell. V posledních letech pivovar výrazně investoval do zlepšení kvalitativních parametrů výroby a do procesů analýzy a kontroly. Díky tomu má Radegast kvalitu, která se odráží v řadě úspěchů doma i v zahraničí. V roce 1995 získal Radegast jako první z oboru certifikát kvality ISO 9002, v roce 1996 Mezinárodní ocenění za kvalitu a v roce 1999 ekologický certifikát ISO 14001. V roce 2003 pivovar znovu obhájil certifikáty ISO 9001 a ISO 14001 po důkladném auditu firmy DNV. Řadou unikátních ekologických projektů přispívá pivovar Radegast ke zkrášlení okolí – chráněné krajinné oblasti Beskydy.


Plzeňský Prazdroj, a.s. je lídrem českého trhu a s vývozem do 50 zemí celého světa je zároveň největším exportérem českého piva. Hlavními značkami Plzeňského Prazdroje v ČR jsou Pilsner Urquell, Gambrinus, Radegast a Velkopopovický Kozel. Plzeňský Prazdroj, a.s. zaměstnává 2 640 lidí ve svých pivovarech v Plzni, Nošovicích, Velkých Popovicích a ve 13 obchodně distribučních centrech v celé České republice. Řídí také slovenský Pivovar Šariš, a.s., číslo 2 na slovenském pivním trhu. Plzeňský Prazdroj a Šariš představují dohromady nejvýznamnější subjekt pivovarnického průmyslu ve střední a východní Evropě. Plzeňský Prazdroj patří do mezinárodní pivovarnické skupiny SABMiller. plc, druhé největší na světě. Vlajkovou loď SABMiller představuje značka Pilsner Urquell.

Nošovice