Velkopopovický Kozel nabízí speciální jarní balení se světlým i černým pivem

10.4.2006 Velkopopovický Kozel

Velkopopovický Kozel přichází s tříměsíční nabídkou sezónního multibalení, které představuje specialitu na českém trhu. Kombinuje totiž dvě nejpopulárnější varianty tohoto piva – světlé a tmavé výčepní pivo. Spotřebitel v něm najde celkem deset lahví: osm se světlým a dvě s tmavým pivem. Nové balení bude k dispozici ve všech typech obchodů od malých pultových prodejen po velké hypermarkety, kde budou součástí nabídky od začátku dubna do konce června.



„Jak ukazují průzkumy realizované mezi spotřebiteli, spojení světlého a tmavého piva představuje populární kombinaci. Stále přetrvává převažující obliba světlé výčepní varianty u mužů, zatímco mezi ženami vítězí černé pivo. Proto v jarním období rozšiřujeme nabídku o unikátní multipack, který přináší obojí, a to za cenově zvýhodněných podmínek,“ uvedl Martin Kuděla, manažer značky Velkopopovický Kozel.


Velkopopovický Kozel je třetí nejprodávanější značkou mezi lahvovými pivy na českém trhu. Dalším důkazem jeho kvality jsou také tituly a ocenění, které pravidelně získává v domácích i zahraničních soutěžích. Jeho tmavá varianta patří mezi nejlepší česká tmavá piva, už sedmkrát získala ocenění Tmavé pivo roku.


Bližší informace:


Alexej Bechtin, tiskový mluvčí Plzeňského Prazdroje, tel.: 257 287 209, 724 617 219
Tereza Jeřábková, AMI Communications, tel.: 234 124 112, GSM: 724 012 628


 

Praha