Nová reklama Velkopopovického Kozla: „Kdo umí, umí“

31.7.2006 Ostatní

Velkopopovický Kozel přichází s novým televizním spotem s názvem „Uzenář“


Velkopopovický Kozel představuje nový televizní spot, který rozvíjí dřívější 4 exekuce. S novou televizní reklamou uvádíme také nový slogan značky, kterým je Velkopopovický Kozel – Kdo umí, umí. Realizací nejnovějšího provedení televizní reklamy z dílny Ogilvy&Mather byla pověřena společnost Filmservice Production a režisér Jiří Hanych. Spot v délce 35 vteřin se objeví na obrazovkách od začátku srpna 2006.



„Velice pečlivě jsme se zabývali vývojem nové televizní reklamy. V rozsáhlých výzkumech jsme zkoumali vnímání značky Velkopopovický Kozel, co od ní konzument očekává, zasáhli jsme do cílení značky i do kreativní myšlenky. Výsledkem je nová televizní exekuce, která přichází s novým sdělením. Tím je přátelské ocenění dobře odvedené práce. Reklama odráží české tradice, český způsob trávení volného času a již zmíněné ocenění po dobře odvedené práci,“ řekl Martin Kuděla, manažer značky Velkopopovický Kozel. 


Bližší informace:
Vladimír Jurina, manažer korporátní značky, Plzeňský Prazdroj, tel.: 257 287 223
Radim Kovács, AMI Communications, tel.: 234 124 112, 724 012 617


X X X



  • Plzeňský Prazdroj, a. s. je lídrem českého trhu a s vývozem do 50 zemí celého světa je zároveň největším exportérem českého piva. Plzeňský Prazdroj patří do mezinárodní pivovarnické společnosti SABMiller plc, jedné z největších na světě, přítomné ve 40 zemích čtyř kontinentů.

  • Velkopopovický Kozel je značkou, která má své nezastupitelné místo v  portfoliu Plzeňského Prazdroje. Patří ke značkám s nejdynamičtějším růstem jak na českém, tak i na zahraničních trzích. Velkopopovický Kozel Černý je zároveň lídrem trhu s tmavými pivy v České republice. Pivovar Velké Popovice v loňském roce oslavil 130 let od svého založení v roce 1874.

  • Aktuální informace o aktivitách a projektech podporovaných značkou Velkopopovický Kozel najdete na internetových stránkách www.kozel.cz.

Praha