Lanovku jménem Zbojník testovaly sudy s pivem Radegast

21.9.2006 Ostatní

Zátěžovou zkoušku má za sebou nová sedačková lanovka v lyžařském středisku Bílá v Beskydech. Pro zátěžový test a test brzd zvolili provozovatelé originální způsob. Lanovka má celkem 107 čtyřsedadlových sedáků a 47 z nich bylo zatíženo sudy s pivem Radegast. Na každou zatíženou sedačku bylo naloženo šest sudů piva značky Radegast Premium.



Celkové zatížení asi 18 tun podstoupila při zkoušce zbrusu nová lanová dráha v Bílé v Beskydech. Při testu však nevezla cestující, ale padesátilitrové sudy s pivem Radegast. Váha jednoho sudu je 63,4 kilogramů. Vlastníkem lanovky je občanské sdružebí Ski Vítkovice-Bílá a provozovatelem je Ski Bílá Služby, s.r.o.



Realizace zátěžové zkoušky pivními sudy znamená pro lyžařský klub významné finanční úspory. Obvykle se totiž pro testy lanovek používají kanystry či vaky s vodou, které by musel klub za nemalé náklady nakoupit. Podle brand managera značky Radegast, Milana Gáby, nebyl důvod odmítnout klubu pomoc se zapůjčením sudů: „S lyžařským klubem v Bílé dlouhodobě spolupracujeme a jsme rádi, že Radegast může být u něčeho nového, co bude mnoho let sloužit lidem v regionu.“


Nová sedačková lanovka měří 850 metrů a překonává převýšení 240 metrů. Tvoří ji 107 sedáků se 4 sedačkami a za hodinu dokáže přepravit 2.400 osob. „Jsme přesvědčeni, že nová lanovka bude lyžaři oblíbená. Jsme velmi rádi, že stavba probíhala bez problémů a na letošní lyžařskou sezónu je tedy vše připraveno,“ říká Jaromír Vlček, předseda výkonného výboru občanského sdružení Ski Vítkovice-Bílá a dodává: „Cena celodenních permanentek u nás zůstává na všech lanovkách stejná, tedy 400,- Kč za osobu a den.“


Další informace poskytne:      
Pavel Sobol, account manager
Crest Communications Ostrava
Tel.: 596 620 435, 603 184 049


X X X



  • S celkovým prodejem více než 10,2 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2005 a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva.

  • Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem globální skupiny SABMiller plc, druhého největšího výrobce piva na světě, s pivovarnickými aktivitami či distribucí ve více než 60 zemích světa napříč 5 kontinenty. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller. Skupina značek SABMiller zahrnuje dále významné značky jako Miller Genuine Draft a Peroni Nastro Azzurro, a mnoho dalších úspěšných regionálních značek. Mimo USA je SABMiller plc také jedním z největších výrobců a distributorů produktů firmy Coca-Cola na světě.

  • Od roku 1999 je pivovar Radegast součástí největší pivovarské firmy v České republice, společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s.

  • V Pivovaru Radegast se vaří pivo od roku 1970. Je nejmladším a nejmodernějším pivovarem v České republice. Ročně produkuje přes 2 mil hl. piva při cca 300 zaměstnancích. Vyrábí pivo typu „klasický český ležák“ a je rovněž výrobcem kvalitního sladu ve vlastní pivovarské sladovně.

  • Do variant značky Radegast patří Radegast Premium, Radegast Original a nealkoholické pivo Radegast Birell.

  • V posledních letech pivovar výrazně investoval do zlepšení kvalitativních parametrů výroby a do procesů analýzy a kontroly. Díky tomu má Radegast kvalitu, která se odráží v řadě úspěchů doma i v zahraničí. V roce 1995 získal Radegast jako první z oboru certifikát kvality ISO 9002, v roce 1996 Mezinárodní ocenění za kvalitu a v roce 1999 ekologický certifikát ISO 14001. V roce 2003 pivovar znovu obhájil certifikáty ISO 9001 a ISO 14001 po důkladném auditu firmy DNV. Řadou unikátních ekologických projektů přispívá pivovar Radegast ke zkrášlení okolí – chráněné krajinné oblasti Beskydy.

 

Bílá