Gambrinus začíná se zcela novým komunikačním konceptem

29.9.2006 Gambrinus


Nejprodávanější domácí pivní značka Gambrinus inovuje
po třech letech svůj komunikační koncept. „Chuť, která dělá přátele“ se posunuje
a rozšiřuje na „Gambrinus …a život má říz“ – Gambrinus spojuje lidi, kteří se dokáží podívat na svět jinýma očima, z veselejšího a netradičního úhlu pohledu. Nový koncept bude Gambrinus komunikovat ve velké podzimní kampani, která začne v pondělí 2.10. nasazením reklamního spotu „Filmy“ na českých televizních kanálech, následovat bude rádiová, tisková a venkovní kampaň

„Člověk je celý den v jednom kole. Když si chce potom opravdu odpočinout, je ten správný čas na setkání s přáteli. Všichni v partě jsou naladěni na stejnou vlnu a spojuje je obliba piva Gambrinus. Pivo samo není podmínkou či příčinou jejich schopnosti vytvářet svérázný humor, tu už mají v sobě. Když jsou spolu, jako by viděli všechno kolem sebe trošku jinak, veseleji. Na to, co jiní vidí jen všedně a obyčejně, se dívají netradičně a rádi přemýšlejí, jak sebe i ostatní pobavit. Legrácky můžou někdy trochu „štípnout“, jít pod kůži, ale nikdo se nikdy na nikoho nezlobí, vždyť se všichni dobře znají“, vysvětluje podstatu nového konceptu Petr Božoň, Senior Brand Manager značky Gambrinus, a dodává: „Tento jiný, humorný pohled na každodenní situace spoluvytváří zábavu a nabíjí všechny přátele novou energií.“

Spot „Filmy“ určený výhradně pro český trh ukazuje, že humorně a svižně lze vidět ledacos, konkrétně zde aktéři – kamarádi bavící se v restauraci používají názvy filmů jako repliky na přicházející situace, komunikují s jejich pomocí s ostatními u stolu. Realizací spotu byl pověřen český režisér Jan Krofta, ve spolupráci s produkční společností EXIT Films ho připravila a natočila ho agentura Rust, Klemperer. Spot bude nasazen ve dvou verzích, každá o délce 30 vteřin.


Několik zajímavých informací z natáčení:


  • Reklamní spot byl natočen ve dvou 30s verzích, přičemž se obě liší jak střihem, tak i obsahem (hláškami).

  • Spoty byly od začátku koncipován filmově, záměrně byli vybíráni herci, divadelně reklamní projevy byly od začátku potlačeny, největší důraz byl kladen na civilnost, tedy uvěřitelnost jak chování a jednání postav, tak i prostředí.

  • Celá hospoda ve spotu byla postavena ve filmových ateliérech, což výrazně usnadnilo natáčení i zasvícení celé scény.

Název FILMY – připraveny budou 2 verze
Stopáž  30 sec. 
Klient  Plzeňský Prazdroj, a.s. 
Brand  Gambrinus 
Režie  Jan Krofta 
Kamera  Richard Řeřicha 
Architekt Pavel Ramplé
Hudba Václav Zahradník, Vladimír Poštulka (Sladké mámení)





Další informace poskytne:
Vladimír Jurina
Oddělení firemních vztahů
Tel.: 724 617 886


X X X



  • S celkovým prodejem více než 10,2 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2005 a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu
    a největším exportérem českého piva.

  • Plzeňský Prazdroj patří do mezinárodní pivovarnické společnosti SABMiller plc, jedné z největších na světě, přítomné ve 40 zemích čtyř kontinentů.

  • Gambrinus je nejprodávanější značkou piva na českém trhu.


Praha