
- Novinky
- Udržitelnost a odpovědnost
- Obchodní výsledky
- Ocenění
- Akce
- Pilsner Urquell
- Gambrinus
- Radegast
- Velkopopovický Kozel
- Birell
- Volba sládků
- Ostatní produkty
Soutěž „Znám svou plzeň“ zná svého výherce
9.2.2007 Ostatní produktyProgramu „Znám svou plzeň“ se zúčastnilo 3 555 návštěvníků
Dnes byly v historických sklepích Plzeňského Prazdroje Na Šalandě rozdány výhry ze soutěže, která proběhla v rámci poznávacího programu „Znám svou plzeň“. Soutěž o nejpřesnější odhad počtu návštěvníků plzeňského pivovaru a Pivovarského muzea v roce 2006 vyhrál s tipem 160 938 pan Tomáš Císler z Plzně, který se minul pouze o 22 návštěvníků.
Program „Znám svou plzeň“ byl určen především domácím návštěvníkům. Cílem bylo umožnit prohlídku muzea a pivovaru domácím návštěvníkům v klidnějším období, kdy se na prohlídkových trasách nepohybují obvyklá množství zahraničních turistů. Zároveň se v prohlídkové trase poprvé objevila nová stáčírna. Po celou dobu trvání programu (od 1. 12. 2006 do 31. 1. 2007) platilo pro návštěvníky zvýhodněné vstupné.
„V minulém roce navštívilo plzeňský pivovar a Pivovarské muzeum celkem 160 916 hostů z tuzemska i zahraničí. Pan Císler se tak minul pouze o 22 návštěvníků. Za svůj přesný tip získal pivo na celý rok zdarma. Podle průměrné roční spotřeby připadá na osobu 160 litrů zlatavého moku. Výherce si tak bude moci sám nebo s přáteli pochutnat na 320 pivech Pilsner Urquell,“ říká k odměně Markéta Formanová, manažerka turistických služeb Plzeňského Prazdroje.
Za druhý nejpřesnější tip 160 855 získal Václav Fryček z Plzně 100 piv a předplatné Deníku. Že svou plzeň znají i v Chomutově, prokázal Jan Šafra, který za třetí nejúspěšnější tip 160 853 obdržel 100 piv Pilsner Urquell.
Na 4.-11. místě se umístili:
Josef Kliment – Chomutov
Pavel Nachtigal – Plzeň
Gabriel Habich – Písek
Marie Víšková – Podbořany
Jan Schejbal – Plzeň
Jiří Fiala – Starý Plzenec
Ivo Bárek – Plzeň
Zdeněk Matas – Starý Plzenec
Všichni tito výherci získali poukaz na oběd nebo večeři pro dva v restauraci Na Spilce.
„Potěšil nás zájem o soutěž mezi návštěvníky, a tak chceme celý program „Znáš svou plzeň“ zopakovat. Program bude znovu odstartován v prosinci 2007 a skončí v lednu 2008,“ říká na závěr Markét a Formanová.
Kontakt:
Vladimír Jurina
724 617 886
Oddělení firemních vztahů
x x x
- Ročně navštíví pivovar Plzeňský Prazdroj a Pivovarské muzeum přes 160 000 návštěvníků z celého světa.
- Pivovarské muzeum se nalézá v původním středověkém plzeňském právovárečném domě, který se zachoval ve své autentické podobě. Bylo otevřeno již v roce 1959, u příležitosti 100. výročí ochranné známky „Plzeňské pivo“.
- Aktivity Plzeňského Prazdroje pro návštěvníky Plzně a plzeňského pivovaru zahrnují Návštěvnické centrum na nádvoří pivovaru, návštěvnickou trasu, stáčírnu a také Pivovarské muzeum v centru města. Návštěvníkům slouží restaurace Na Spilce v areálu pivovaru – v létě s venkovní zahrádkou, prodejna dárkových předmětů, reprezentační prostory a konferenční centrum. Pivovar se stal společenským centrem regionu, místem pořádání nejrůznějších kulturních, vzdělávacích i prezentačních akcí.
- S celkovým prodejem více než 10,7 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2006 a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v Česku a největším exportérem českého piva.
- SABMiller plc je jedna z největších světových pivovarnických společností, s pivovarnickými aktivitami či distribucí ve více než 60 zemích světa napříč pěti kontinenty. Skupina značek SABMiller zahrnuje významné značky jako Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro a Pilsner Urquell, a mnoho dalších úspěšných regionálních značek. Mimo USA je SABMiller plc také jedním z největších výrobců a distributorů produktů firmy Coca-Cola na světě. Ve fiskálním roce ukončeném 31. března 2006 skupina vykázala příjmy ve výši 15,307 miliardy USD a zisk před zdaněním 2,453 miliardy USD. SABMiller plc je kótována na burze v Londýně a v Johannesburgu.
Plzeň