Ve filmu Vratné lahve si zahrálo 13 500 pivních lahví

27.2.2007 Ostatní

Pro účely natáčení filmu Vratné lahve režiséra Jana Svěráka dodal pivovar Velké Popovice celkem 1075 přepravek plných i prázdných lahví, celkem tedy přibližně 13 500 pivních lahví, z toho 5600 „vratných“ (prázdných). Film, ve kterém procházely rukama zejména hlavnímu hrdinovi ztvárněnému Zdeňkem Svěrákem, přijde do kin již příští čtvrtek, 8. března 2007.

Hrdinou příběhu Vratných lahví je učitel v důchodu, který přijme brigádnické místo ve výkupu lahví v jednom pražském supermarketu. Pro účely ztvárnění tohoto prostředí bylo na natáčení dodáno 13 500 prázdných i plných pivních lahví z pivovaru Velké Popovice a celkem 1075 přepravek. Podle průzkumu Velkopopovického Kozla provedeného v různých typech nákupního prostředí spotřebitelé nejčastěji vracejí pivní lahve jednou týdně v počtu od 1 do 6 kusů, a tudíž nejčastěji v tašce (69 % spotřebitelů) – jen ve 21 % v pivní přepravce.

Při příležitosti spolupráce s filmem Vratné lahve značka Velkopopovický Kozel uvedla na trh také speciální balení s potiskem, který avizuje premiéru filmu Vratné lahve a jako bonus nabízí filmovou melodii do mobilního telefonu. Kromě speciálního balení (deset lahvích varianty Velkopopovický Kozel Světlý nebo osm lahví 11? Medium) zve spotřebitele do kin také televizní reklama Velkopopovického Kozla a aktualizovaná etiketa na lahvích, zobrazující logo filmu a datum jeho premiéry.

Bližší informace:
Tereza Jeřábková, AMI Communications, tel.: 234 124 112, GSM: 724 012 628
Vladimír Jurina, manažer korporátní značky, Plzeňský Prazdroj, tel.: 257 287 223

X X X

  • S celkovým prodejem více než 10,2 milionu hektolitrů vyrobených v kalendářním roce 2005 a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v evropském regionu a největším exportérem českého piva. Hlavními značkami Plzeňského Prazdroje v ČR jsou Pilsner Urquell, Gambrinus, Radegast a Velkopopovický Kozel.
  • Plzeňský Prazdroj a. s., je členem globální skupiny SABMiller plc, druhého největšího výrobce piva na světě, s pivovarnickými aktivitami či distribucí ve více než 60 zemích světa napříč 5 kontinenty.
  • Velkopopovický Kozel je značkou, která má své nezastupitelné místo v portfoliu Plzeňského Prazdroje. Patří ke značkám s nejdynamičtějším růstem jak na českém, tak i na zahraničních trzích. Velkopopovický Kozel Černý je zároveň lídrem trhu s tmavými pivy v České republice. Pivovar Velké Popovice v loňském roce oslavil 132 let od svého založení v roce 1874.
  • Aktuální informace o aktivitách a projektech podporovaných značkou Velkopopovický Kozel najdete na internetových stránkách www.kozel.cz.

Praha