Gambrinus mp3paráda dává příležitost „neznámým“ kapelám

19.3.2007 Gambrinus

Podpořit méně známé, avšak talentované hudební interprety hodlá největší česká pivní značka Gambrinus. Návštěvníci webových stránek www.gambrinus.cz zde ode dneška mohou v Gambrinus mp3parádě nejen poslouchat, ale také hlasovat pro skladby zatím neznámých hudebníků. Pro vítězné kapely i pro vybrané hlasující fanoušky dobré muziky jsou připraveny hodnotné ceny.

 

Gambrinus, který se tradičně spojuje s českou hudební scénou, přichází s novým projektem zaměřeným na talentované umělce. Gambrinus mp3paráda, se kterou se mohou návštěvníci webu www.gambrinus.cz setkávat až do konce září, pomůže získat zúčastněným, zatím neznámým, hudebním projektům první fanoušky. V 10 soutěžních kolech, z nich každé trvá 14 dní, dostane vždy 20 skladeb šanci zaujmout převážně rockové fanoušky. Tři skladby z každého kola s největším počtem hlasů jdou do finále, které se uskuteční v termínu 20. 8. – 30. 9.2007. Tři skladby s nejmenším počtem hlasů nepostupují do dalšího kola a přesunou se do archivu, kde je lze i nadále poslouchat. Kromě 14 postupujících skladeb se tak mohou návštěvníci Gambrinus webu těšit každých 14 dní na šest nových skladeb. 

Gambrinus mp3paráda - náhled www stránek

Hlavní cenou pro nejúspěšnější kapelu je osmidenní pobyt v profesionálním studiu SOLISKO, kde si skupina bude moci na tom nejlepším studiovém vybavení natočit své CD. Gambrinus se však postará i o to, aby se na kapelu hned tak nezapomnělo. Skupina získá pro své představení 20 minut v rádiovém pořadu Fajn Rock Music a prostor na nejnovější CD kompilaci tohoto hudebního pořadu. Rozhodně zajímavá odměna čeká i na druhou nejúspěšnější hudební partičku, která dostane poukaz na hudební nástroj v hodnotě 20 000,- Kč a pivo Gambrinus.  Pivo Gambrinus čeká i na třetího výherce v pořadí.

Odborným garantem, který se stará o výběr a získávání skladeb pro hitparádu se stal Petr Kůsa, jehož pořad Fajn Rock Music se pravidelně line z českého rádiového éteru. „ S Petrem spolupracuje Gambrinus už dlouhou dobu a je pro nás zárukou toho, že do Gambrinus mp3parády vybere opravdu zajímavou muziku,” komentuje hudební náplň projektu Luděk Baumruk, Junior Brand Manager značky Gambrinus a dodává: „Hlavním cílem projektu je však vedle podpory talentovaných kapel i možnost nabízet návštěvníkům našeho webu nový, neokoukaný a pevně věřím, že i velmi atraktivní hudební obsah.“

Přesná pravidla i samotnou Gambrinus MP3 parádu naleznete od 19.3. na stánkách www.gambrinus.cz.

Kontakt:

Luděk Baumruk
Junior Brand Manager Gambrinus
odpovědný za realizaci projektu
724 617 780

Vladimír Jurina
724 617 886
Oddělení firemních vztahů

x x x

  • Gambrinus je dlouhodobě nejprodávanější značkou piva na českém trhu. Každé cca čtvrté pivo, které se v ČR vypije, je Gambrinus.
  • Benátská noc, Rock for People, turné Divokého Billa, udělování hudebních cen Anděl – to je jen stručný výběr těch nejdůležitějších hudebních událostí, které Gambrinus podporuje.
  • Gambrinus je nejvýznamnějším partnerem českého fotbalu – Gambrinus ligy a české fotbalové reprezentace.
  • Gambrinus je součástí portfolia Plzeňského Prazdroje, který je členem globální skupiny SABMiller plc, jedné z největších světových pivovarnických společností s pivovarnickými aktivitami či distribucí ve více než 60 zemích světa napříč 5 kontinenty.

Praha