
- Novinky
- Udržitelnost a odpovědnost
- Obchodní výsledky
- Ocenění
- Akce
- Pilsner Urquell
- Gambrinus
- Radegast
- Velkopopovický Kozel
- Birell
- Volba sládků
- Ostatní produkty
Gambrinus mp3paráda dává příležitost „neznámým“ kapelám
19.3.2007 Gambrinus
Podpořit méně známé, avšak talentované hudební interprety hodlá největší česká pivní značka Gambrinus. Návštěvníci webových stránek www.gambrinus.cz zde ode dneška mohou v Gambrinus mp3parádě nejen poslouchat, ale také hlasovat pro skladby zatím neznámých hudebníků. Pro vítězné kapely i pro vybrané hlasující fanoušky dobré muziky jsou připraveny hodnotné ceny.
Gambrinus, který se tradičně spojuje s českou hudební scénou, přichází s novým projektem zaměřeným na talentované umělce. Gambrinus mp3paráda, se kterou se mohou návštěvníci webu www.gambrinus.cz setkávat až do konce září, pomůže získat zúčastněným, zatím neznámým, hudebním projektům první fanoušky. V 10 soutěžních kolech, z nich každé trvá 14 dní, dostane vždy 20 skladeb šanci zaujmout převážně rockové fanoušky. Tři skladby z každého kola s největším počtem hlasů jdou do finále, které se uskuteční v termínu 20. 8. – 30. 9.2007. Tři skladby s nejmenším počtem hlasů nepostupují do dalšího kola a přesunou se do archivu, kde je lze i nadále poslouchat. Kromě 14 postupujících skladeb se tak mohou návštěvníci Gambrinus webu těšit každých 14 dní na šest nových skladeb.
Hlavní cenou pro nejúspěšnější kapelu je osmidenní pobyt v profesionálním studiu SOLISKO, kde si skupina bude moci na tom nejlepším studiovém vybavení natočit své CD. Gambrinus se však postará i o to, aby se na kapelu hned tak nezapomnělo. Skupina získá pro své představení 20 minut v rádiovém pořadu Fajn Rock Music a prostor na nejnovější CD kompilaci tohoto hudebního pořadu. Rozhodně zajímavá odměna čeká i na druhou nejúspěšnější hudební partičku, která dostane poukaz na hudební nástroj v hodnotě 20 000,- Kč a pivo Gambrinus. Pivo Gambrinus čeká i na třetího výherce v pořadí.
Odborným garantem, který se stará o výběr a získávání skladeb pro hitparádu se stal Petr Kůsa, jehož pořad Fajn Rock Music se pravidelně line z českého rádiového éteru. „ S Petrem spolupracuje Gambrinus už dlouhou dobu a je pro nás zárukou toho, že do Gambrinus mp3parády vybere opravdu zajímavou muziku,” komentuje hudební náplň projektu Luděk Baumruk, Junior Brand Manager značky Gambrinus a dodává: „Hlavním cílem projektu je však vedle podpory talentovaných kapel i možnost nabízet návštěvníkům našeho webu nový, neokoukaný a pevně věřím, že i velmi atraktivní hudební obsah.“
Přesná pravidla i samotnou Gambrinus MP3 parádu naleznete od 19.3. na stánkách www.gambrinus.cz.
Kontakt:
Luděk Baumruk
Junior Brand Manager Gambrinus
odpovědný za realizaci projektu
724 617 780
Vladimír Jurina
724 617 886
Oddělení firemních vztahů
x x x
- Gambrinus je dlouhodobě nejprodávanější značkou piva na českém trhu. Každé cca čtvrté pivo, které se v ČR vypije, je Gambrinus.
- Benátská noc, Rock for People, turné Divokého Billa, udělování hudebních cen Anděl – to je jen stručný výběr těch nejdůležitějších hudebních událostí, které Gambrinus podporuje.
- Gambrinus je nejvýznamnějším partnerem českého fotbalu – Gambrinus ligy a české fotbalové reprezentace.
- Gambrinus je součástí portfolia Plzeňského Prazdroje, který je členem globální skupiny SABMiller plc, jedné z největších světových pivovarnických společností s pivovarnickými aktivitami či distribucí ve více než 60 zemích světa napříč 5 kontinenty.
Praha