Velkopopovický Kozel představuje nový koncept hospod – „Kozlovny“

28.5.2007 Velkopopovický Kozel

Velkopopovický Kozel přichází s novým franšízingovým konceptem pro vybrané provozovny, které nabízejí pivo této značky. Nové „Kozlovny“ se budou vyznačovat interiérem navozujícím tradiční hospodskou atmosféru, berou však v potaz současné požadavky na vybavenost. První z nich se nyní otvírá v Bystřici nad Pernštejnem. V nadcházejících letech by mělo být na různých místech v České republice každý rok otevřeno přibližně pět nových Kozloven.

 

Kozlovna - koncept restaurace Velkopopovického Kozla

„Jsme si dobře vědomi toho, že interiérem jako takovým vše teprve začíná. Kozlovny budou odlišné jak svým specifickým interiérovým provedením, tak speciálními aktivitami, které hostům zpříjemní návštěvu,“ uvedl Martin Kuděla, manažer značky Velkopopovický Kozel.

„Pro nadcházející roky počítáme s otevřením přibližně pěti nových Kozloven za rok. Výběr provozoven, které budou do projektu zařazeny, se řídí kritérii, jako je velikost provozovny, její umístění a celkově region, ve kterém působí, a v neposlední řadě také její zkušenost se značkou Velkopopovický Kozel. Náklady na úpravy se různí dle velikosti plochy, nutnosti úprav a podobně. Přesná cenová kalkulace je možná až po přesném zaměření provozovny a po vypracování projektové dokumentace. Způsob pokrytí nákladů řešíme vždy individuálně s každým potenciálním zájemcem. Co se týče tempa úprav, podle našich odhadů a dosavadních zkušeností je na důslednou rekonstrukci provozovny zapotřebí v průměru přibližně 4 měsíce,“ řekl Martin Kuděla, manažer značky Velkopopovický Kozel.

„Hlavním záměrem byla vyšší atraktivita naší provozovny i pro nové hosty a v neposlední řadě také pro mladší věkovou kategorii. Velkopopovický Kozel je v této oblasti oblíbený a naším cílem je vytvořit pro jeho stoupence tradiční příjemnou pivnici s restaurací, která současně odpovídá moderním požadavkům,“ dodává Bohumil Kobza, majitel Kozlovny v Bystřici nad Pernštejnem, první nové Kozlovny v České republice.

Úprava interiéru Kozlovny zahrnuje využití dřeva, kovu, mosazi, přírodních barev jako je béžová a terakota, k navození příjemné a útulné atmosféry. Interiérové prvky jsou doplněny Kozlími speciálními stylovými motivy, jako jsou kopyta, růžky, kožené prvky, majestátní socha kozla dominující hospodě atd. Co se týče nabídky, bude pro návštěvníky v nových Kozlovnách připraven široký výběr variant čepovaného Velkopopovického Kozla: Velkopopovický Kozel Světlý (výčepní), Velkopopovický Kozel 11° Medium a Premium (ležáky), a Velkopopovický Kozel Černý. Speciální sortiment jídel a chuťovek k pivu vychází z tradiční národní i regionální české kuchyně a přináší její moderní varianty. Připravují se drobná folková vystoupení navazující na letní folkovou šňůru Léto s Kozlem a budou zde také probíhat pravidelné návštěvy promotýmů a soutěže o dárky od Velkopopovického Kozla.

Bližší informace:
Vladimír Jurina, manažer korporátní značky, Plzeňský Prazdroj, tel.: 257 287 223
Radim Kovács, AMI Communications, tel.: 234 124 112, 724 012 617

X X X

  • S celkovým prodejem více než 10,7 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2006 a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v Česku a největším exportérem českého piva.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem globální skupiny SABMiller plc, druhého největšího výrobce piva na světě, s pivovarnickými aktivitami či distribucí ve více než 60 zemích světa napříč 5 kontinenty.
  • Velkopopovický Kozel je značkou, která má své nezastupitelné místo v  portfoliu Plzeňského Prazdroje. Patří ke značkám s nejdynamičtějším růstem jak na českém, tak i na zahraničních trzích. Velkopopovický Kozel Černý je zároveň lídrem trhu s tmavými pivy v České republice. Pivovar Velké Popovice v loňském roce oslavil 132 let od svého založení v roce 1874.
  • Aktuální informace o aktivitách a projektech podporovaných značkou Velkopopovický Kozel najdete na internetových stránkách www.kozel.cz.

 

Praha