XXL plechovka Gambrinus se koulí k zákazníkům

14.6.2007 Gambrinus

Plzeňský Prazdroj uvádí na trh první pětilitrový soudek s výčepním pivem

Plzeňský Prazdroj připravil pro zákazníky nový druh obalu pro světlý výčepní Gambrinus. Pětilitrová XXL plechovka nabízí chuť čepovaného piva a při použití pípy i atraktivní zábavu, kterou ani při nejlepší vůli nalévání z lahve neposkytne. XXL plechovku najdou lidé v obchodech mezi ostatními pivními plechovkami. Plzeňský Prazdroj díky XXL plechovce Gambrinus kompletně doplnil nabídku piva v různých obalech. Gambrinus je první světlé výčepní pivo, které lze zakoupit v 5 litrovém balení.

Pivo z XXL plechovky má oproti jiným balením několik výhod. Není nutné nosit pivo v těžších skleněných lahvích, oproti 30 l sudu se neplatí vysoká záloha za KEG sud a není potřeba si půjčit výčepní zařízení. XXL plechovka je vlastně „párty“ soudek, ze kterého lze pivo čepovat podobně jako ze sudu, za pomoci malé pípy, která bude k zakoupení v blízkosti regálu s pivem. „Zakoupení pípy k čepování piva ale není podmínkou k pití piva z XXL plechovky. Ta je vedle narážecího mechanismu v horním víku vybavena i ventilem v dolní části, který také umožňuje čepování rovnou do sklenic. Tento způsob čepování spolu s nízkou váhou obalu ocení všichni, kteří se rozhodnou XXL plechovku vzít na letní opékání nebo grilování s přáteli,“ říká k možnému využití nového obalu Petr Božoň, manažer značky Gambrinus.

XXL plechovka nezatěžuje životní prostředí
XXL plechovka se nikam nevrací a je vyrobena z plně recyklovatelného materiálu. Tím zbytečně nezatěžuje životní prostředí a zároveň je tento obal velmi pohodlný i pro spotřebitele (zanedbatelná váha, praktický obsah, atraktivní způsob čepování). Nízká váha obalu šetří navíc pohonné hmoty při transportu ke spotřebitelům. Pivo v XXL plechovkách je o 42 % lehčí, než pokud kamion veze stejné množství piva ve skleněných lahvích.

XXL plechovka byla symbolicky předána i zástupcům XXL lidí z Klubu vysokých. Ilustrační fotografii přikládáme k TZ. Vladimír Jurina z Plzeňského Prazdroje na ní předává XXL plechovku Gambrinus Jiřímu Brabcovi (211 cm) a Jindřichu Urbanovi (208 cm).

Předpokládaná cena XXL plechovky v supermarketech 199 Kč.

Upozornění sládka Plzeňského Prazdroje: pivo v načaté XXL plechovce neskladujte, kyslík působící na pivo při kontaktu se vzduchem postupně snižuje jeho kvalitu.

Největší zaměstnanec Plzeňského Prazdroje
Gambrinus vyhlásil při příležitosti uvedení plechovky na trh interní soutěž o XXL zaměstnance Plzeňského Prazdroje. Hodnocenými kategoriemi byla výška a váha zaměstnance. S výškou 205 cm bezkonkurenčně zvítězil Václav Horčička z pivovaru v Plzni a nejtěžším mužem je Roman Mašek z velkopopovického pivovaru se 150 kg.

Kontakt:
Vladimír Jurina
Corporate Affairs
724 617 886

x x x

  • Gambrinus je dlouhodobě nejprodávanější značkou piva na českém trhu. Každé cca čtvrté pivo, které se v ČR vypije, je značky Gambrinus. Gambrinus je součástí portfolia Plzeňského Prazdroje, který je členem globální skupiny SABMiller plc.
  • S celkovým prodejem 10,7 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2006 a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva. Hlavními značkami Plzeňského Prazdroje v ČR jsou Pilsner Urquell, Gambrinus, Radegast a Velkopopovický Kozel.
  • SABMiller plc je jedna z největších světových pivovarnických společností, s pivovarnickými aktivitami či distribucí ve více než 60 zemích světa napříč 5 kontinenty. Skupina značek SABMiller zahrnuje významné značky jako Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro a Pilsner Urquell, a mnoho dalších úspěšných regionálních značek. je kótována na burze v Londýně a v Johannesburgu.

Plzeň