Gambrinus spouští internetovou televizi

12.9.2007 Ostatní

Nejpopulárnější česká pivní značka Gambrinus spouští od začátku září hlavní část svého dlouhodobého projektu Na eX – internetovou televizi Na eX tv a tištěný Na eX magazín. Obě nová média nabídnou nejen netradiční úhel pohledu na různé oblasti společenského, hudebního a fotbalového života, ale především dají fanouškům prostor pro vyjádření vlastních názorů.

 Gambrinus Na eX – internetová televize

Značka Gambrinus se dlouhodobě spojuje s nejvýznamnějšími událostmi v oblasti hudby, fotbalu a společenského života obecně. V této strategii bude pokračovat i nadále a právě tato témata naplní stránky magazínu, reportáže Na eX tv i samotnou internetovou Na eX sekci. „Rozhodně nepůjde o klasický informační servis, tak jak ho známe z jiných magazínů komentujících podobná témata. V duchu sloganu …a život má říz chceme čtenáře i diváky reportáží vtáhnout do děje a nabídnout jim jiný, netradiční pohled na klasická témata,“ komentuje náplň projektu Petr Božoň, Senior Brand Manager značky Gambrinus. Projekt Na eX má za úkol, na rozdíl od pasivní formy reklamy, vtáhnout do děje i samotné konzumenty a příznivce piva. „Věříme, že pohled fanoušků na obecně diskutovaná témata je důležitější a zajímavější než oficiálně prezentovaná stanoviska. Proto by se měl stát projekt Na eX nástrojem, jehož prostřednictvím budou moci fanoušci veřejně sdělit svůj názor a podílet se tak na spoluvytváření jeho obsahu,“ doplňuje Božoň.

3. září spustila interaktivní Na eX tv své „vysílání“ na webu www.gambrinus.cz. Pro začátek je připraveno přes 30 reportáží, a to nejen z letních hudebních festivalů, ale také například z Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary nebo z letního soustředění fotbalistů. Televize nabídne reportáže z akcí, různé ankety, rozhovory se zajímavými lidmi nebo zavede návštěvníky tam, kam nikdo jiný, jako např. do zákulisí nového hotelu české fotbalové reprezentace. Gábina s Gustavem, kteří zůstanou hlavními reportéry i tvářemi celého projektu, budou na stopě celé řadě zajímavých osobností. Vše se samozřejmě ponese v duchu neotřelé zábavy.

Se začátkem září je spojeno také vydání prvního čísla plnobarevného tištěného Na eX magazín. Ten je od 6. září zdarma distribuován ve více než 1200 Gambrinus hospodách a jejich počet se v budoucnu ještě zvýší. Zdarma bude rozdáván i v rámci hudebního vysokoškolského turné Gaudeamus igitur Made in Gambrinus 2007. 20 stran časopisu na první pohled zaujme především velmi atraktivním moderním grafickým zpracováním. Hned v úvodu magazín nabídne 11 stálých rubrik (Fanynka, Z kabiny, Komix, V kůži, Muzikus, G-novinky, Reportáž, Pokec, Sestava, Žebřík, Červená karta, Kam skáknout), které netradiční formou podrobně rozeberou například Davida Beckhama, manželku fotbalisty Vladimíra Šmicera či život na letním festivalu. „Obsah byl zvolen tak, aby pokryl co nejvíce zájmů naší cílové skupiny, která žije zábavou, sportem a technickými novinkami. Všechny informace se však pokoušíme interpretovat poněkud jiným, zábavnějším způsobem, než je zvykem v běžných médiích,“ komentuje zaměření časopisu Luděk Baumruk, Junior Brand Manager Gambrinus, odpovědný za celý projekt Na eX.

Kontakt:

Luděk Baumruk
Junior Brand Manager Gambrinus
tel.: 724 617 780

Vladimír Jurina
Brand PR manažer
tel.: 724 617 886

X X X

  • Gambrinus je dlouhodobě nejprodávanější značkou piva na českém trhu. Každé cca čtvrté pivo, které se v ČR vypije, je Gambrinus.
  • Benátská noc, Rock for People, turné skupin Kabát a Divokej Bill, udělování hudebních cen Anděl – to je jen stručný výběr těch nejdůležitějších hudebních událostí, které Gambrinus podporuje.
  • Gambrinus je nejvýznamnějším partnerem českého fotbalu – Gambrinus ligy a české fotbalové reprezentace.
  • Gambrinus je součástí portfolia Plzeňského Prazdroje, který je členem globální skupiny SABMiller plc, jedné z největších světových pivovarnických společností s pivovarnickými aktivitami či distribucí ve více než 60 zemích světa napříč šesti kontinenty.

Praha