Do Afriky za dvě piva Pilsner Urquell

2.10.2007 Ostatní

„Dejte si dvě na cestu“ je název nové spotřebitelské soutěže značky Pilsner Urquell, která se uskuteční ve 2500 vybraných restauracích po celé republice. Soutěžící dostane za každá dvě vypitá piva Pilsner Urquell soutěžní kupon. Sám se rozhodne, jestli chce soutěžit o ceny z řady exkluzivního oblečení Pilsner Urquell Collection nebo bude bojovat o hlavní výhru: cestu do Afriky pro dvě osoby v hodnotě 200 000 Kč. Akce potrvá od 1. října do 25. listopadu 2007 a každý týden se hraje o jeden zájezd.

„Spotřebitelská soutěž „Dejte si dvě na cestu“ je plně v duchu nového sloganu značky: „Pravé bohatství se skrývá uvnitř“ a navazuje na TV spot o českém cestovateli Dr. Emilu Holubovi. Stejně jako Dr. Holub odkrývá pravé bohatství Afriky, mohou i soutěžící s Pilsner Urquell prokázat co v nich je a objevit to pravé bohatství černého kontinentu,“ říká Petr Polák, manažer značky Pilsner Urquell.

Hlavní výhrou je každý týden zájezd do Afriky za 200 000Kč pro dvě osoby (celkem se hraje o 8 zájezdů). Výherce má navíc možnost ovlivnit na základě svých individuálních preferencí program zájezdu – můžete vyrazit na safari, potápět se v moři, vydat se po stopách Emila Holuba k Viktoriiným vodopádům nebo si zahrát golf na  nejlepších hřištích Jižní Afriky.

Dále se hraje o více než 8 000 cen z kolekce exkluzivního oblečení a doplňků Pilsner Urquell Collection. Kolekce byla speciálně navržena pro značku Pilsner Urquell přední českou návrhářkou Radanou Ivančic –  ta v poslední době získala několik významných ocenění:  Top Style Designer 2006 na veletrhu módy v Brně a Czech Grand Design 2006 – výroční cenu akademie designu ČR.

K výhře samozřejmě nestačí jen vypít dvě sklenice Pilsner Urquell, ale je potřeba také správně odpovědět na soutěžní otázky. Hra je založena na možnosti volby. Soutěžící se sám rozhoduje, jestli chce hrát o hlavní výhru nebo některou z vedlejších cen. Kdo si vybere cenu z Pilsner Urquell Collection, musí co nejrychleji a správně odpovědět na zaslanou otázku. Pokud chce vyhrát zájezd do Afriky, jeho úkolem je jako první v soutěžním týdnu odhalit na základě indicií hledané místo na Zemi.

Více informací o soutěži, seznam provozoven vyobrazení cena a podrobná pravidla soutěže najdete na www.pilsner-urquell.cz.

Bližší informace:
Vladimír Jurina, tiskový mluvčí Plzeňského Prazdroje, tel.: 257 287 223, 724 617 886
Radim Kovács, AMI Communications, tel.: 234 124 112, 724 012 617

x x x

  • S celkovým prodejem 10,7 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2006 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva. Hlavními značkami Plzeňského Prazdroje v ČR jsou Pilsner Urquell, Gambrinus, Radegast a Velkopopovický Kozel.
  • Plzeňský Prazdroj a. s., je členem globální skupiny SABMiller plc, druhého největšího výrobce piva na světě, s pivovarnickými aktivitami či distribucí ve více než 60 zemích světa napříč šesti kontinenty.
  • Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.

 

 

 

 

Plzeň