- Novinky
- Udržitelnost a odpovědnost
- Obchodní výsledky
- Ocenění
- Akce
- Pilsner Urquell
- Gambrinus
- Radegast
- Velkopopovický Kozel
- Birell
- Volba sládků
- Ostatní produkty
Gambrinus MP3 paráda zná vítěze i plány do budoucna
4.10.2007 GambrinusNa jaře letošního roku byla spuštěna na webu www.gambrinus.cz Gambrinus MP3 paráda, ve které mohly od března do konce září talentované kapely soutěžit o osmidenní pobyt v profesionálním nahrávacím studiu, poukaz na hudební nástroj a celou řadu dalších cen. Do finále postoupilo celkem 33 skupin, vyhrát však mohly pouze tři. S velkým náskokem zvítězila hudební partička Votchi se skladbou Demon´s Eyes, druhé místo patří skupině Katr a třetí získali Greedy invalid.
Hlavní cenou pro nejúspěšnější kapelu je osmidenní pobyt v profesionálním studiu SOLISKO, kde si skupina bude moci na tom nejlepším studiovém vybavení natočit své CD. Gambrinus se však postará i o to, aby se na kapelu hned tak nezapomnělo. Skupina získá pro své představení 20 minut v rádiovém pořadu Fajn Rock Music a prostor na nejnovější CD kompilaci tohoto hudebního pořadu. První místo a s ním spojená výhra zaslouženě patří skupině Votchi. Její skladba Demon´s Eyes získala ve finálovém hlasování více než 24 000 hlasů a od skupiny Katr, která se umístila na druhém místě, ji dělil náskok 8 000 hlasů.
Rozhodně zajímavá odměna čeká i na druhou nejúspěšnější hudební partičku. Poukaz na hudební nástroj v hodnotě 20 000 Kč a 240 piv Gambrinus získává za druhé místo a celkem 16 095 hlasů skupina Katr se skladbou Zlomená. Pivo Gambrinus čeká i na skupinu Greedy invalid, jejíž skladba Sand Castle dostala 10 954 hlasů a obsadila tak třetí, „bronzovou“ pozici.
„Zájem hudebních fandů o méně známé, avšak velmi kvalitní kapely nás mile překvapil. Zároveň jsme rádi, že se nám podařilo do MP3 parády zapojit hudební skupiny, které jsou pro posluchače atraktivní,“ hodnotí úvodní ročník hitparády Luděk Bamruk, Junior Brand Manager značky Gambrinus a dodává: „Cílem nového ročníku, který spustíme již během letošního podzimu, bude propojit poslech a hlasování na stránkách www.gambrinus.cz s účinkováním nejlepších kapel na některém z vyhlášeným festivalů, kde je Gambrinus dlouhodobým partnerem. Samozřejmě, že ani posluchači a hlasující nepřijdou zkrátka. Budou odměněni vstupenkami na tuto akci a dostanou tak možnost poslechnout si své oblíbené kapely na živo.“ Gambrinus MP3 paráda zaznamenala úspěch nejen u hlasujících posluchačů, ale přínos podobných aktivit již dříve pozitivně hodnotili muzikanti Aleš Brichta a Michal Hudček.
Kapely, které mají zájem se aktivně zúčastnit MP3 parády, se mohou průběžně hlásit na adrese . Všechny informace o právě skončeném ročníku MP3 parády nejdete na http://www.gambrinus.cz/.
Výsledné pořadí
pořadí | skladba | skupina | počet hlasů |
1. místo 2. místo 3. místo 4. místo 5. místo 6. místo 7. místo 8. místo 9. místo 10. místo |
Demon´s Eyes Zlomená Sand Castle Nejsi má Vše co mám Za řekou, za horama Sedavá Spi dál Angel Of The Night Příboj |
Votchi Katr Greedy invalid Argema Second end Benedikta Pankix Empire Altracent Zlatý voči |
24188 16095 10954 9999 7808 7222 6368 5842 5373 5064 |
Kontakt:
Luděk Baumruk
Junior Brand Manager Gambrinus
odpovědný za realizaci projektu
724 617 780
Vladimír Jurina
724 617 886
Oddělení firemních vztahů
X X X
- Gambrinus je dlouhodobě nejprodávanější značkou piva na českém trhu. Každé cca čtvrté pivo, které se v ČR vypije, je Gambrinus.
- Benátská noc, Rock for People, turné skupin Kabát a Divokej Bill, udělování hudebních cen Anděl – to je jen stručný výběr těch nejdůležitějších hudebních událostí, které Gambrinus podporuje.
- Gambrinus je nejvýznamnějším partnerem českého fotbalu – Gambrinus ligy a české fotbalové reprezentace.
- Gambrinus je součástí portfolia Plzeňského Prazdroje, který je členem globální skupiny SABMiller plc, jedné z největších světových pivovarnických společností s pivovarnickými aktivitami či distribucí ve více než 60 zemích světa napříč šesti kontinenty.
Praha