Novým tiskovým mluvčím Plzeňského Prazdroje Jiří Mareček

1.11.2007 Ostatní produkty

Jiří Mareček (29) se od listopadu stává novým tiskovým mluvčím Plzeňského Prazdroje, po předchozím pětiletém působení v komunikaci společnosti Philip Morris ČR.

Nástupcem dlouholetého tiskového mluvčího Plzeňského Prazdroje Alexeje Bechtina se od poloviny listopadu stal Jiří Mareček (29).

V oddělení firemních vztahů a komunikace Plzeňského Prazdroje bude mít Jiří Mareček jako oficiální tiskový mluvčí společnosti na starosti externí komunikaci, vztahy s médii a firemní internetové stránky www.prazdroj.cz.

Jiří Mareček vystudoval Fakultu sociálních Věd Univerzity Karlovy, obor žurnalistika a mediální studia. Při studiu působil jako novinář v on-line magazínu idnes.cz a v týdeníku The Prague Post. Do největší domácí pivovarnické společnosti přichází ze společnosti Philip Morris ČR, kde téměř pět let pracoval v oddělení vnějších vztahů.

Je svobodný, hovoří anglicky. Mezi jeho zájmy patří sport, literatura a cestování.

Kontakt:

Jiří Mareček
Tiskový mluvčí
Plzeňský Prazdroj
724 617 219

x x x

  • S celkovým prodejem 10,7 milionu hektolitrů v kalendářním roce 2006 (včetně licenčních výrob v zahraničí) a s exportem do více než 50 zemí celého světa je Plzeňský Prazdroj, a. s., předním výrobcem piva v regionu a největším exportérem českého piva. Hlavními značkami Plzeňského Prazdroje v ČR jsou Pilsner Urquell, Gambrinus, Radegast a Velkopopovický Kozel.
  • Plzeňský Prazdroj, a. s., je členem globální skupiny SABMiller plc. Pilsner Urquell je mezinárodní vlajkovou lodí portfolia značek SABMiller.
  • SABMiller plc je jedna z největších světových pivovarnických společností, s pivovarnickými aktivitami či distribucí ve více než 60 zemích světa napříč šesti kontinenty. Skupina značek SABMiller zahrnuje významné značky jako Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro a Pilsner Urquell, a mnoho dalších úspěšných regionálních značek. je kótována na burze v Londýně a v Johannesburgu.

Plzeň